خنجر زهر آلود خوارج بر پیکر مجاهدان

خنجر زهر آلود خوارج بر پیکر مجاهدان

 

ابو هاجر الکردی

کسانی که نسبت به داعش مطالعاتی داشته‌اند، می‌دانند که این فرزندان نا خلف چه بر سر مجاهدین در گوشه و کنار جهان آورده اند.
از انحلال گروهای جهادی در عراق تا ایجاد فتنه در میان مجاهدان شام و به شهادت رساندن هزاران تن از آنها، کارنامه‌ی سیاه و ننگین خوارج عصر است که هیچ زمان از یادها نمی‌رود.

اگر بخواهیم به گونه‌ی ریشه‌ی این موضوع را بیان کنیم، چه بسا که سال‌ها به طول می انجامد و شاید از توان فردی مثل من خارج باشد؛ اما بإذن پروردگار و نصرت باری تعالی، در سلسله “طاعونی به نام داعش” جنایات و انحرافات پرورش یافتگان مکتب ابن ملجم را بیان خواهیم نمود.
آنچه که بنده را مکلف نمود تا یکی از موضوعات مهم روز که مرتبط با داعش است را بنویسم، تحرکات اخیر خوارج در آفریقا و علیه مجاهدین در آن قاره می‌باشد.
مجاهدین الشباب و کتیبه‌های زیر مجموعه آن که اخیرا پیش رفت‌های چشمگیری در قاره سبز داشته‌اند، اخیرا توسط داعش مورد هدف قرار می‌گیرند و طبق آمار به دست آمده، چندین حمله بر مواضع مجاهدین الشباب توسط داعش در کشور سومالیا ثبت شده است.
اگر اخبار را در”وکالة الأعماق” خبر گزاری‌ رسمی وابسته این گروه گمراه؛ خصوصا در آفریقا مورد بررسی قرار دهیم، متوجه می‌شویم که تمامی عملیات‌های این فرقه، علیه مجاهدین ثبت شده است و همواره خنجر زهر آلود بر پیکر گروه‌های جهادی فرو می‌رود.
هدف اصلی داعش، پیشبرد خواسته‌های غرب است، زیرا اهدافی‌که استخبارات جهانی نتوانست در ده‌ها سال به آن دست یابد، داعش بود که با وقاحت تمام آن پروژه را برای صلیبی‌ها به پایه اکمال برساند.
اگر علما و مجاهدان آفریقا نسبت به این قضیه هوشیاری به خرج ندهند و همانند امارت اسلامی افغانستان، این غده‌ی سرطانی را در نطفه خفه نکنند، می‌تواند پیامد‌های جبران ناپذیری را رقم بزند.

عاصم جلال
Exit mobile version