پیام خنده‌آور خوارج: ظلم‌ در غزه جریان دارد شما برای جهاد به خراسان بیائید!

خوارج خراسان در ادامه اطلاعیه‌ها و نشریات مزخرف و بی‌معنای خود اخیراً از مردم خواسته است تا برای انتقام ظلم مستمر صهیونیست‌ها در غزه بر مسلمانان، برای «جهاد» و «هجرت» به خراسان بیایند.

 

این پیام توسط شبکه العزائم، خبرگزاری رسمی خوارج خراسان نشر شده است اما به جای فراخواندن پیروان خود به جهاد علیه صهیونیست‌ها در فلسطین، از آنها خواسته است که به جای غزه به خراسان/افغانستان «هجرت» کنند.

 

پیش از این نیز در ایام عید، خوارج خراسان پیامی نشر کرده بودند که از مردم در آن خواسته شده بود برای «هجرت و قتال» به خراسان بیایند.

 

علاوه بر درخواست مضحک که مردم به جای غزه برای جنگ به خراسان بیایند، این نیز جای تأمل است که خوارج خراسان با چه غیرتی صدای انتقام از مردم غزه را بلند کرده‌اند؟ زیرا همه سازمان‌ها و حامیان شان که در فلسطین با اسرائیل می‌جنگند، بر اساس باور خوارج مرتد هستند و کشتن آنها بر کشتن کفار اولویت دارد.

 

خوارج در زمانی مردم را به نام «هجرت» به خراسان دعوت می‌دهند که در اینجا حتی بر یک قطعه زمین هم تسلط ندارند و علاوه بر این، به همه کسانی که از خارج آمده‌اند به چشم جاسوس می‌نگرند و آنها را مانند اسیر نگه می‌دارند.

ابو صارم
Exit mobile version