یک مهاجم داعش در مسکو شش سال را به دلیل آزار جنسی در زندان سپری کرده است

در شامگاه ۲۲ مارچ، چهار شهروند تاجیکستان به مردمی که برای برگزاری کنسرت موسیقی در تالار کروکوس، پایتخت روسیه گردهم آمده بودند، حمله کردند و صدها نفر را از بین بردند. ساعاتی بعد خبرگزاری رسمی داعشی‌های خوارج مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

 

داعشی‌های مطبوعاتی بسیار خوشحال اند که به یک مرکز فحشا حمله شده است اما نکته شگفت‌انگیز این‌ست که خود یکی از مهاجمان به جرم فحشا شش سال را در زندان سپری کرده است.

 

فریدون شمس الدین: حمله به تالار کورکوس را چهار تن از اتباع تاجیکستان انجام دادند که یکی از آن‌ها فریدون شمس الدین است. فریدون از اهالی روستای لویوبه شهر حصار کشور تاجیکستان است، تحصیلات دینی ندارد، متاهل و دارای یک فرزند هشت ماهه می‌باشد.

همسر کاکای فریدون به رسانه‌های تاجیکستان گفته است که او شش ماه پیش به روسیه رفته بود. قبل از رفتن به روسیه در یک نانوایی در شهر حصار کار می‌کرد.

رادیو آزادی بخش تاجیکستان به نقل از اهالی قریه و نزدیکان فریدون می‌نویسد که وی در سال ۲۰۱۴ کلاس هفتم مکتب بود اما در همان سال به جرم آزار جنسی یک کودک شش ساله دست‌گیر و به مدت شش سال زندانی شد. پس از گذراندن دوران حبس، در سال ۲۰۲۰ آزاد شد و در سال ۲۰۲۲ ازدواج کرد.

(https://www.ozodi.org/a/32884168.html)

 

آسیا پلس، رسانه‌ی دیگر تاجیکستانی با‌ نقل قول از نزدیکان فریدون نوشته است که او چندان مذهبی نبود، نه روزه می‌گرفت و نه نماز می‌خواند.

(https://asiaplustj.info/news/tajikistan/laworder/20240327/chto-izvestno-ob-arestovannih-po-delu-o-napadenii-na-krokus-siti-holl)

 

نتیجه:

داعشی‌های خوارج همه رزمندگان خود را به درجه تقدس می‌رسانند و به مردم تصور می‌دهند که پاک‌ترین و با تقواترین مردم روی زمین هستند، در حالی که گذشته اکثر آن‌ها مانند گذشته‌ی فریدون پر از جنایات و انحرافات دینی می‌باشد. افرادی با چنین گذشته تیره‌ای به دلیل نداشتن علم دینی خیلی زود در دام داعش می‌افتند و طبق عادت همیشگی خوارج، همان فردی که دو سه سال پیش بر اساس موقف فعلی خود کافر بود، جز خودش مسلمان دیگری در دنیا نمی‌بیند.

ابو صارم
Exit mobile version