آنهایی که هرگز اصلاح نخواهند شد

طالب‌العلم صفت الله “سیاح”

 

این سخن ثابت و یقینی است که هدایت در اختیار و اراده پروردگار می‌باشد؛ اگر بخواهد کسی را هدایت می‌کند و یا اگر بخواهد کسی را هدایت نمی‌کند.

 

بازهم خداوند متعال در قرآن كريم بعضی از استثنائاتى را ذکر نموده است مثلاً: بارها گفته است که خداوند ستمگران را هدایت نمی‌کند.

 

• به نظر شما کجا ظلمی بزرگ‌تر از تطبیق آیات نازل شده در حق کفار، بر مسلمانان است؟

 

• به نظر شما ظلم بزرگ‌تر از این کجاست که برای تضعیف و ناتوان ساختن مسلمانان داعیه کاذب خلافت بر اساس فکر خارجی مطرح شود؟

 

• به نظر شما ظلم بزرگ‌تر از این کجاست که به جرم بیعت ننمودن با نظام باطل و مهاجرت نکردن به سرزمین تحت سیطر‌ی آن‌ خون هدر، مال غنیمت، نکاح ملغی و انسان واجب‌القتل اعلان شود؟

 

• به نظر شما کجا ظلمی بزرگ‌تر از این وجود دارد که در جنگ کفار و مسلمانان، شخصی از پشت به مسلمانان حمله کند؟

 

• به نظر شما ظلمی بزرگ‌تر از این کجاست که کسی علیه نظام اسلامی از این‌رو مبارزه کند که چرا منهج و سیاست این نظام با تفکر خارجی وی همخوانی ندارد؟ اگرچه نظام سیاست رسول الله صلی الله علیه و سلم را برگزیده باشد!.

 

در این دنیا افرادی بوده‌اند، هستند و در آینده می‌آیند که همه موارد فوق را در خود دارند؛ در هر عصری تحت نام و عنوان خاصی ظهور کرده‌اند و در عصر ما نام شان خوارج (داعش) است.

 

اگر به تاریخ مراجعه کنیم افراد کمی از خوارج گذشته را می‌یابید که به فرقه ناجیه (اهل سنت و جماعت) بازگشته باشند؛ در حال حاضر نیز افراد بسیار کمی از داعش را می‌بینیم که دوباره منهج اهل سنت را در پیش گرفته باشند‌‌. علت عدم هدایت این افراد، منحرف شدن از مسلک حق و برگزیدن ستم است، خداوند متعال در قرآن کریم در مورد ستمگران بارها فرموده است که “آن‌ها را هدایت نمی‌کند”.

 

با این مردم فقط همان یک عملی که رحمة للعالمين انتخاب نموده است، به‌کار می‌آید. (لَئِنْ أَدْرَكْتُهُمْ لَأَقْتُلَنَّهُمْ قَتْلَ عَادٍ) اگر آن‌ها را دریافتم حتما مانند عادیان آن‌ها را می‌کشم!

ابو صارم
Exit mobile version