آن‌ها از روی عادت خود مجبور اند!

عثمان خالد

ضرب‌المثلی گفته می‌شود که هر چیز ترک می‌شود اما عادت نه!

خوارج امروزی (داعش) که عادت‌شان کشتن مسلمانان و ترک نمودن کفار است؛ نمی‌توانند این عادت خود را ترک کنند زیرا اگر این عادت در میان شان نباشد پس داعشی نیستند.

این فرموده رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم است که خوارج، کفار را ترک خواهند کرد اما مسلمانان را می‌کشند. شما وحشت‌های خوارج امروز و دیروز را محاسبه کنید؛ از روزی که ظهور کرده‌اند آیا مسلمانان بیشتری را کشته‌اند یا کفار؟

من مطمئن هستم که اگر در این مورد تحقیق انجام دهید حقانیت حدیث رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم بدون هیچ شک و شبهه‌ای برای شما معلوم خواهد شد.

خوارج معاصر تنها تا سال ۲۰۱۷ تقریباً ۶۰۰۰ مجاهدین جبهة النصرة و احرار الشام را در سوریه به شهادت رسانده بودند. تعداد افرادی که در یک ماه در ۴۰ موتر بمب‌گذاری شده در شهر حلب جان‌های خود را از دست داده‌اند یا در گورهای دسته‌جمعی در موصل دفن شده‌اند، از هزاران نفر می‌گذرد.

همین خوارج بودند که روند جهادی را در سوریه، عراق، آسیای میانه، پاکستان و آفریقا خاتمه داده و تضعیف کردند، زیرا آنها از مصادیق حدیث رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم قرار گرفته‌اند و از روی عادتی که خوارج دارد، ناگزیر اند تا مسلمانان را بکشند و به کفار فرصت دهند تا بر مسلمانان قدرت بیشتری پیدا کنند.

اکنون دقت کنید! خوارج امروزی که در روی زمین خدا یک‌ وجب را در اختیار ندارند، بیشتر با مسلمانان در جنگند یا با کفار؟ مسئولیت هرگونه حمله‌ای را که بر عهده می‌گیرند، مردم بی‌گناه بیشتری را می‌کشند یا کفار حربی و دست‌یاران‌شان؟

این افراد هزاران کیلومتر با اهل سنت و الجماعت و منهاج النبوه فاصله دارند از همین‌رو رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم آرزوی کشتن آنها را داشته است و به کسی که آن‌ها را می‌کشند یا توسط آن‌ها به شهادت می‌رسد، واژه “طوبی” یعنی “خوشبخت” استفاده کرد.

ابو صارم
Exit mobile version