أمراى کاذب خلافت دورغین / بخش نخست

صلاح الدین ثانی

مسلمانان عزیز! طوری که می‌دانیم هیچ کار و کردار خلافت کاذب عاری از فسق و فساد نیست و تا ابد نخواهد بود، خلافت اسمی و کاذب که سنگ بنیاد آن را غرب و هم‌پیمانانش نهاده است به لکه سیاه بر دامن سفید اسلام مبدل گشته است.

این خلافت کاذب به اصطلاح اسلامی که داعشی‌های خوارج آن را راه خوبی برای امت اسلامی می‌دانند به جای خیر؛ همیشه ریشه امت را خشکانیده و آن را بر گلیم تفرقه نشانده است؛ همیشه پیشوایان مٶمن امت، رهبران جهادی، علماى کرام، دانشمندان و سیاست‌مداران را مهر کفر و ارتداد می‌زنند و بر اساس زبان، نژاد، نسب، مذهب و رنگ آن‌ها را تقسیم نموده است.

به هر اندازه که در مورد داعشی‌های خوارج و رهبران کاذب آنها حرف بزنیم و بنویسیم، کفایت نخواهد کرد اما من به موضوع اصلی خود یعنی “امرای کاذب خلافت دروغین” بر می‌گردم.

کتاب یا مقاله‌ای توسط داعشی‌های خوارج نوشته شده که عنوان آن “امیرالمؤمنین دروغگو” است. در کتاب مذکور به عالی‌قدر امیرالمؤمنین شیخ القرآن و الحدیث حضرت مولانا هبت‌الله آخندزاده حفظه‌الله امیر دروغگو گفته شده و علاوه بر آن، بر تمام رهبران امارت اسلامی و نظام آن انتقاد کرده و سخنان توهین‌آمیزی نوشته است، گرچه داعشی‌های خوارج و رهبران دروغین آن‌ها همیشه سعی در بدنام کردن اسلام و پیروان واقعی آن دارند ولی بحمدالله باز هم با یاری و حمایت پروردگار موفق نشده‌اند.

باز هم اگر آن‌ها اسلام را برای منافع بیگانه‌گان بدنام و رهروان آن را متهم می‌کنند ما خلافت دروغین به اصطلاح اسلامی و رهبران کاذب آن‌ها را که با خداوند جلّ جلاله، رسول‌الله صلی الله علیه و آله و سلم و دین در تضاد می‌باشند، معرفی خواهیم کرد.

در نخست می‌خواهم از بنیانگذار داعش، ابوبکر البغدادی شروع کنم که با خون امت اسلامی از منافع آمریکا محافظت کرد و نسل‌های جوان امت اسلامی را به بیماری شوم گمراهی آلوده کرد.

۱_: ابوبکر بغدادی، قریشی و حسینی نیست.

ادامه دارد …

عبدالله مسلم
Exit mobile version