اثرات منفى داعش بر جهان اسلام / بخش سوم

طاهر احرار

عراق:

در دین مبارك اسلام به مردم دستور کشتن كفار بدون جنگ داده نشده است بلكه هدف و مطلوب غلبه اسلام و مسلمین است، اندکی دقت نمائید! در زمان پیامبر صلی الله علیه و سلم و خلفای برحق، هزاران غیر مسلمان در همسایگی و نزدیکی مسلمانان می‌زیستند اما در هیچ‌جایی مسلمانان آنها را قتل عام نکرده‌اند بلکه به آنها تحفظ کامل داده بودند.

زمانی که داعش بر بیشتر سرزمین عراق حاکمیت پیدا کرد کوه‌های سنجار شاهد چنین وقایعی بود که تا مدت‌های دراز برای مسلمانان به عنوان داغ و لکه ننگ باقی خواهد ماند‌ زیرا جهانیان هنوز فکر می‌کنند که داعش یک تنظیم اسلامی است!

در سنجار عراق شیعیان ایزدی زندگی می‌کنند، در گزارش کوتاهی از شبکه العربیه مشاهده خواهیم کرد که پس از حاکمیت داعش در آنجا چه گذشت.

عمار حسین، یک اسیر داعشی می‌گوید:

فقط من تا پانصد نفر را در سنجار کشته‌ام؛ هر روز سی تا چهل نفر را اسیر می‌کردیم سپس آن‌ها را پشت قلعه سنجار روی زمین می‌انداختیم و می‌کشتیم او می‌افزاید که فقط من به ۲۰۰ زن تجاوز جنسی کرده‌ام و این کار برایم عادی بود زیرا جوان بودم و ازدواج نکرده بودم، صاحبان فتوا در داعش به من گفته بودند کشتن آنها بهترین جهاد است و زنان‌شان کنیز می‌شوند شما جوان هستید تا می‌توانید به آنها تجاوز کنید. این داستان را همینجا می‌گذارم.

داعش چنان آثار و بدنامی‌های برای جهان اسلام پشت‌سر گذاشته است که در تاریخ لکه سیاهی بر پیشانی ما خواهد ماند و اسلام به عنوان دین بدی به مردم معرفی خواهد شد. العیاذ بالله.

غرب داعش را برای همین بدنامی ایجاد کرده است و آن را به عنوان تنظیم اسلامی معرفی کرد و نام مقدس خلافت را رسوا و شرمنده ساخت.

عبدالله مسلم
Exit mobile version