اعضای داعش، معتادین روابط جنسی / بخش اول

خادم شیرزاد

داعش اعضاء و پیروان خود را پاک‌ترین مسلمانان جهان و زمان می‌نامد و مدعی خلافت اسلامی جهانی است، با وجود اینکه مدعی خلافت خودساخته و نظام دروغین اسلامی هست اما علاوه بر ظلم، وحشت، قتل، کشتار، تخریب قبور و مزارات سابقه؛ زنا و لواطت را نیز دارد.

حکایت‌های ظلم و بی‌رحمی داعش یک، دو یا سه نیستند بلکه هزاران داستان دارد، فکر نمی‌کنم حشاشین و قرامطه‌ها با استفاده از اسم‌ اسلام به اندازه‌ی داعش معاصر ظلم کرده باشند.

داعش علاوه بر ظلم، کشتار و ویرانی سابقه و تاریخ ننگینی دیگری که دارد زندانی کردن دختران و زنان و داشتن روابط جنسی با آن‌ها هست، ادعای ما مبنی بر اعتیاد اعضای داعش به روابط جنسی توسط هیثم عبدالحمید، عضو مهم و امیر سابق سرحدات داعش، معروف به رشید المصری، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الوثایقیه مصر تایید شده است، او می‌گوید:

“به ما اجازه داده شده بود که زنان اسیر را یا بکشیم یا برای رابطه جنسی آن‌ها را زنده نگه داریم. در داعش یک زن اسیر شده برای آمیزش جنسی تا ده هزار دالر فروخته می‌شد”.

وی همچنین در مصاحبه خود گفته است:

بسیاری از رهبران برجسته داعش گمراه بودند و بر اکثرشان حدود جاری شده‌ است، یک مورد گمراهی شان این بود “زنانی که از خارج آمده و به صفوف داعش پیوسته بودند توسط اعضای برجسته داعش مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بودند”.

عمار حسین، یک داعشی که توسط کردها اسیر شده بود و فیلم‌اش نشر شده است؛ در مصاحبه خود در ۱۵ فروری ۲۰۱۷ می‌گوید: “رهبران ما به ما گفتند شما به زنان نیاز دارید و برآورده نمودن نیاز برای شما جایز است” او می‌افزاید: “من‌ خودم با بیش از ۲۰۰ زن رابطه جنسی داشته‌ام” و “برقرار نمودن رابطه جنسی گروهی در داعش کار عادی بود”.

مرکز تحقیقاتی معروف بریتانیایی QUILLIAM در سال ۲۰۱۶ گزارشی را منتشر کرد که در آن تصریح نموده بود:

“۳۱ هزار زن باردار تحت کنترول اعضای داعش هستند”.

ادامه دارد …

عبدالله مسلم
Exit mobile version