اعضای داعش؛ معتادین روابط جنسی/قسمت دوم

خادم شیرزاد

داعش یا مدعیان خلافت دروغین که خود را به‌عنوان مسلمانان قوی عصر حاضر معرفی می‌نمایند در عراق، سوریه و لیبی به گونه‌ای با زنان رفتار کردند که فکر نمی‌کنم تاتارها با آن‌ها چنین رفتاری کرده باشند.

داعش در سال ۲۰۱۴ فتوی داد؛ افرادی که در جنگ‌ها اسیر می‌شوند، مردان آن‌ها برده، زنان و دختران شان کنیز می‌شوند، دابق که سایت رسمی داعش بود در سال ۲۰۱۴ فتوای داعش را منتشر کرد که در آن آمده بود: زنان ایزدی کافر هستند و این حق شرعی شماست که آن‌ها را غنیمت بگیرید و به کنیزی خود در آورید.

در همان سال مجله معروف اکونومیست گزارشی تحقیقاتی منتشر کرده که در آن آمده بود: داعش ۲۰۰۰ زن و دختربچه را برای روابط جنسی بین ۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دالر فروخته است.

حتی گفته شده بود که این دختران و زنان توسط برخی اعراب نفوذی برای تسکین جنسی خریداری شده‌اند.

Islamic State: Yazidi women tell of sex-slavery trauma

By Paul Wood

در همین گزارش آمده بود:

۳۵۰۰ زن و کودک همچنان در اسارت داعش هستند و از آن‌ها برای رابطه جنسی استفاده می‌کنند.

گزارش تحقیقی دیگری در سال ۲۰۱۴ منتشر شد که بیان داشته بود: داعش ۵۰۰ زن را در شهر نینوای عراق اسیر کرد که ۱۵۰ تن از آن‌ها باکره بودند و داعش با همه این زنان رابطه جنسی داشت و تشنگی جنسی خود را برطرف می‌کرد.

Islamic State committing ‘staggering’ crimes in Iraq . ۲۰۱۵.۱۰.۱۰ .

در ماه اگست ۲۰۱۴، داعش ۳۰۰۰ دختر و زن را در سنجار عراق اسیر کرد که‌ پس از مدتی آزاد شدند و ۴۰۰ تن از آن‌ها را حکومت کانادا به کشور خود انتقال دادند‌، زنان و دخترانی که به کانادا رفته‌اند داستان‌ها و مصاحبه‌های خود را ارائه کرده‌اند.

دنیا میخائیل روزنامه‌نگار معروف عراقی در کتاب مشهور تحقیقاتی خود  (The Beekeeper of Sinjar) که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است، با صدها زنی که با داعش زندانی بوده‌اند مصاحبه کرده است، او در کتاب خود نوشته‌ است: داعش هزاران زن را در سنجار و شنکال اسیر کرد، از جمله دختران کوچکی که برخی از آن‌ها ۱۲ سال سن داشتند، داعش این دختران را مجبور به خوردن قرص و داروی ضدبارداری می‌کرد تا این دختران بچه‌دار نشوند.

داعش نه تنها به زنان تجاوز کرد، بلکه ظلم داعش علاوه بر روابط جنسی، کشتار زنان و کودکان نیز بود..!

در اکتوبر ۲۰۱۴، داعش ۵۰۰ زن را در موصل عراق به اتهام زناکاری اعدام کرد اما هیچ دلیلی را برای متهم کردن آن‌ها در اختیار نداشت.

یک سال بعد، داعش ۲۳۰ زن دیگر را بدون هیچ دلیل قانونی در موصل زنده به‌گور کرد.

عبدالله مسلم
Exit mobile version