افسار خوارج در دست کیست؟

ماهر بلال

 

وظیفه دینی و انسانی ماست که عناصر شیطانی زمان و حقایق آن‌ها را به امت اسلامی معرفی نمائیم و به امت حق تصمیم‌گیری بدهیم. حشرات ضد اسلامی روز به روز در حال افزایش هستند. سال‌هاست که کفار برای یافتن غده سرطان در میان امت اسلامی به تلاش‌های خود ادامه می‌دهند، با وجود تلاش‌های فراوان به طور کامل موفق نشده و نخواهند شد ان‌شآءالله. اما پس از ظهور غلامان سیاه‌دل به نام داعشی‌های خوارج، جهان کفر تا حدودی در آستانه موفقیت قدم نهاده است.

 

داعش که خود را اسلام‌گرا می‌داند، اساساً کفرگرا می‌باشد و حربه‌ای از جانب کفار است که هر از چند گاهی شکل خود را تغییر می‌دهد؛ گاهی به صورت هيولايى به جهانیان عرضه می‌شود و گاهی ضرب در صفر می‌شود اما اساساً این یک تاکتیک کفار است که اغلب، علیه مؤمنان و اشخاص ضدکفر به کار می‌رود. گروهی که داعش نامیده می‌شود پس از فارغ شدن از وحشت‌‌های هولناک خود در عراق و سوریه، بیشتر جهان را آزرده نمود؛ افریقا، نیجریه، افغانستان، پاکستان، سومالی و کشورهای دیگری هستند که بر اساس نقشه‌های آمریکایی و اسرائیلی/داعشی ویران شدند. داستان حمایت سایر کشورها از داعش (که مستقیماً از جانب کفر تربیه می‌شود) بسیار قدیمی است؛ در سالی که داعشی‌های خوارج وارد جغرافیای افغانستان می‌شدند، سلسله ورودشان را از اورکزو آغاز نموده و افغانستان را به حضور ناپاک خود ملوث نمودند. از همان‌ زمان به‌بعد سنگرهای داعش در اورکزو، تیراه، باره و سایر مناطق پشتونخواه تا امروز فعال شدند و هستند.

 

در ادامه همه این موارد، پاکستان به دلیل ورود داعش به افغانستان و سپس اخراج آن توسط امارت اسلامی، متحمل آسیب‌های زیادی شد؛ یکی از ضررها این بود که وحشیانی مانند داعشی‌ها که پاکستان نمی‌خواست آنها را در آغوش بگیرد، فعلاً گل‌های گردن او شده‌اند، ضرر دوم اینکه پاکستان می‌خواست قشر اسلام‌گرای متفکر با این ظالمان سرسخت متحد شود و نظام جمهوری شان از حملات در امان ماند اما با نگهداری داعش، نه تنها پاکستان در این امر موفق نشد، بلکه برعکس آن با خسارات مالی و جانی نیز مواجه شد، از همین‌رو فعلاً داعش در بخش‌های مختلف پاکستان آزادنه گشت‌وگذار دارد به عنوان مثال: مراکز داعش نسبت به گذشته در پشتونخواه (که پاکستان آن را ملک خود می‌داند اما در واقع جزئی از پاکستان نیست) در بخشو پل، فقیرآباد، باره، تیراه، تیمرگر، اورکزی، تبی، گنج و لطیف‌آباد پیشاور و در مناطقی از پنجاب و لاهور افزایش یافته است که از همکاری رسمی حکومت پاکستان بهره‌مند شده است.

 

به‌شهادت رسیدن برخی از مجاهدین مهاجر توسط داعش در مناطقی از پشتونخواه در سال‌های ۲۰۱۸_۲۰۱۹_۲۰۲۰ بدان معناست که داعش با کمک دولت، حضور خود را در اینجا افزایش داده است؛ مراکز جلب و جذب داعش در تمام ولایت‌های پاکستان در مقایسه با قبل، رو به افزایش می‌باشند. در حالی که ریاست و رهبریت حکومت از همه این موارد آگاه است اما نشانه‌ای از به‌کارگیری واکنش علیه داعش وجود ندارد؛ این بدین معناست که دولت پاکستان در تلاش است تا امنیت منطقه را با همکاری و حمایت داعش از بین ببرد. همچنان دولت پاکستان در سال گذشته میلادی دولت تلاش داشت برخی از اعضای داعش را به خاک افغانستان داخل کنند که سپس تنش‌هایی در میان سربازان امارت اسلامی افغانستان و پاکستان به میان آمده بودند و این گزارش در رسانه‌های جهانی نیز بازتاب شد. پاکستان در سال گذشته یک‌تن از اعضای داعش به نام خان را دستگیر کرد که با شواهد و مدارک محترمانه تبرئه‌اش کرد؛ او فردی بود که وحشت هولناک باجور را رهبری می‌نمود‌. معلومات در مورد شهاب المهاجر تائید می‌کند که‌ به حکومت پاکستان پناه برده است.

 

تعداد زیادی از زندانیان داعش در زندان‌های امارت اسلامی وجود دارند که اعترافات خود شان را می‌توان دلیل دانست که آنها از پاکستان آمده‌اند و توسط جمهوری پاکستان حمایت می‌شوند، در ۳۱ دسامبر سال گذشته مولوی محمد یعقوب مجاهد حفظه‌الله، رئیس عمومی کمیسیون امنیتی و تصفیوی و وزیر دفاع افغانستان ادعا نمود که اکثر اسرای داعش در زندان‌های امارت اسلامی از پاکستان و تاجیکستان هستند.

 

نکته اصلی این‌ست که افسار داعش در حال حاضر مستقیماً دست یهود نیست و نه هم کفار می‌خواهند که به شکل مستقیم آنها را رهبری کنند زیرا داعشی‌های بردگان بد ذاتی هستند که در پوشش اسلامی زیان بزرگی برای اسلام هستند، کفر از همین‌رو نمی‌خواهد چنین بردگان بدبختی را در چنگال خود نگه دارند بلکه آن‌ها را برده‌ برده‌گان خود قرار داده‌اند.

 

دلیل دوم این‌ست که کفار پیمان‌های زیادی بسته‌اند که دیگر تصمیمات وحشیانه‌ای در مورد افغانستان نخواهند گرفت؛ اکنون می‌خواهند که این وعده‌های دروغین خود را به دنیا ثابت جلوه دهند و کسی از دروغ‌های شان آگاه نشود.

 

دلیل سوم شاید این باشد که آمریکا و اسرائیل نسبت به گذشته، خیلی زیاد با مشکلات جهانی مواجه شده‌اند و نتوانسته‌اند که وحشیانی مانند داعش را مستقیماً رهبری کنند از همین‌رو افسارهای سگان جهنم را به دست غلامان خود داده‌اند.

 

“الخوارج کلاب النار”.

ابو صارم
Exit mobile version