الکناية أبلغ من التصریح

  1. طالب‌العلم صفت الله (سیاح)

 

این یک حقیقت واضح است که سلسله مبارزه مسلمانان و کفار در دنیا ادامه دارد و آیات و روایات زیادی در این باره وجود دارد اما به خاطر اینکه نوشته‌ام طولانی نشود نقل آنها را لازم نمی‌دانم.

 

تاریخ گواه است که در هر عصری، کافران برای نابودی اسلام و مسلمانان تلاش‌های فراوانی کرده‌اند اما خداوند متعال همواره آن‌ها را در تلاش‌های خود ناکام (ذلیل) کرده است.

 

به همین دلیل در زمان ما نیز کفار از حربه‌های گوناگونی برای به دردسر انداختن اسلام و مسلمانان استفاده می‌کنند که موثرترین حربه شان پروژه داعش می‌باشد.

 

جنگ جاری علیه مسلمانان توسط طاغوت اکبر (آمریکا) مدیریت می‌شود که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در جهان و منطقه فعالیت دارد.

 

از هیچ نوع مخالفت با امارت اسلامی افغانستان ابایی نداشته است.

 

چون داعش نیروی غیر مستقیم آمریکاست؛ به همین دلیل تمام توجه خود را به صفوف مجاهدان مسلمان معطوف کرده است تا آنان را شکست دهد و توان آنان را از بین ببرد. اما فریب و مکر آنها را حتی یک مسلمان بسیار ساده‌لوح نیز درک کرده است.

 

اگرچه نیازی به توضیح مکرر نیست اما رهبری اسلامی امارت بارها بر تأسیس، تجهیز و اعزام داعش توسط همسایگان ما در منطقه تاکید کرده است. چنانکه امیر خان متقی، وزیر امور خارجه افغانستان نیز در آخرین اظهارات خود به موضوع مذکور اشاره کرده است. وی در سخنان خود می‌گوید: (در افغانستان آشیانه داعش وجود ندارد اما متأسفانه سه کشور همسایه ما به نوبت نیروی انسانی و مردمی را برای داعش در این کشور آماده می‌کنند (اشاره به تاجیکستان دارد) کور دیگر بر مسیری قرار دارد که داعش از آن‌جا عبور و مرور دارد (اشاره به کشور همسایه دیگرمان ایران است) و کشور سوم مراکز تمویل و برنامه‌ریزی برای داعش را در خاک خود داده است (اشاره به پاکستان است).

 

این سه کشور همسایه ما کشورهایی می‌باشند که از سال‌ها بدین‌سو بر اساس حمایت مستقیم یا غیرمستقیم آمریکا علیه مردم مؤمن و مجاهد افغانستان اقداماتی را انجام داده و انجام می‌دهند.

 

این یک واقعیت ثابت شده است که نیروی انسانی داعشی‌های خوارج در تاجیکستان آماده می‌شود، از ایران می‌گذرد و در پاکستان برنامه‌ریزی می‌کند و امنیت مسلمانان در افغانستان را تهدید می‌کند.

 

در این زمینه امارات اسلامی بارها توضیح داده‌اند؛ مولوی محمد یعقوب مجاهد وزیر دفاع نیز در مصاحبه‌ای تعداد داعشی‌های خوارج اسیر و کشته شده را فاش کرد.

ابو صارم
Exit mobile version