امارت اسلامی مبارزه در برابر داعش را یک و جیبه دینی و شرعی میداند!

مسلم

چند سال پیش بعضی قوت های مغرض جهانی، گروه فتنه گری را به نام داعش در عراق، سوریه و افغانستان در تطبیق پروژه استخباراتی خود به میان آوردند، تا با استفاده از نام آن به اهداف مشخص خود برسند.

این گروه برای توجیه کارهای قبیح خود اصطلاح مقدس «خلافت اسلامی» را به کار بردند و خواستند اساسات، حدود و قوانین اسلامی را برای همیش بدنام بسازند، و این بزرگ ترین هدف از به میان آوردن این گروه خونخوار بود.

امارت اسلامی که کاملا پایبند دین مقدس اسلام است، با هر شریر و فتنه گر مبارزه مینماید، چنانکه ایجاد امارت اسلامی جهت مبارزه با شر و فساد بوده است با کمال بصیرت و تدبیر افغانستان و منطقه را از فعالیت گروه شریر داعش مصئون ساخت و افغانستان را از جنگ خونین دیگری نجات داد.

امارت اسلامی زمانی تصمیم به اقدامات کوبنده در برابر این گروه فتنه گر گرفت، که گروه مذکور بازارها، مساجد و تجمعات مردمی را بی رحمانه مورد حملات قرار داد، زنان و کودکان را به گرو گرفت و حتی بزرگان قومی و محاسن سفیدان را توسط ماین ها انفجار داد.

نیرو های سلحشور امارت اسلامی گروه فتنه گر داعش را در افغانستان بعد از برزمین زدن امریکای خوانخوار نیز شکست دادند. بعضی افراد این گروه پس از شکست به مغاره های خود پناه برده اند و با همکاری تمویل کنندگان خارجی شان برای انسجام مجدد خود پلان میگیرند اما امارت اسلامی آخرین صدای داعش را هم خاموش نموده است و اجازه نمیدهد که سازمان های استخباراتی منطقه و فرامنطقه اهداف شوم خود را در سرزمین ما تطبیق نمایند.

امارت اسلامی مبارزه علیه داعش را وجیبهء دینی و شرعی خود میداند لذا بار دیگر روشن ساخت که با جدیت به دفاع از مردم خود متعهد است و هیچگاه اجازه نمی دهد که کسی این ملت مجاهد را آزار بدهد و قربانی جنگ های خونین بسازد.

عبدالله مسلم
Exit mobile version