امت به شما می‌بالد!

احمد منصور

به ملت غزه و جنبش جهادی حماس: السلام علیکم و رحمت الله و برکاته.

 

از شهادت اسماعیل هنیه مطلع شدیم؛ می‌دانیم که حضور وی برای جهاد جاری مهم بود اما در طول تاریخ ثابت شده است که شهادت‌ دلیل کامیابی‌ می‌‌شود، شهادت در سیر جهادی حیثیت پطرول دارد که با آن به سرمنزل مقصود می‌توان رسید. از همین‌رو شهادت رهبر شهید را به شما تبریک می‌گوییم.

 

متوجه باشید که از یاری خداوند ناامید نشوید، ما برای شما مرجع الهام هستیم و اگر استواری را انتخاب کنید، شما مایه‌ی الهام برای دیگران قرار می‌گیرید. از مظلومیت و شهادت‌های روزانه تان خبر می‌شویم. اگر بگویم که در حالت جاری از این نگاه که دوستانی در سطح کشورهای جهان دارید، از ما خیلی بهتر هستید، اشتباه نمی‌کنم. بیست سال پیش که ما نظام خود را بر خلاف طبیعت دنیا عملی کردیم و از تسلیم نمودن یک مجاهد عرب به جهان کفر انکار ورزیدیم، فرعون وقت بر ضد ما جنگ صلیبی اعلان نموده و به تمام جهان خط مشی تعیین کرد. نه تنها که حکام وقت کشورهای اسلامی ما را تنها گذاشتند و در مقابل این فرعون سر سجده پائین آوردند، بلکه بر علیه ما همکار شان قرار گرفته و کوردینات می‌دادند. اگرچه جمعاً دفن، بمباران و اسیر شدیم اما جوانه زدیم؛ حوصله‌ها را فولادی و زندان‌ها را مدارس ساختیم. شاید سعی می‌شود که شما را از ما ناراحت و اندوهگین سازد اما لطفاً مجبوریت‌ها و محصوریت‌های ما را درک کنید، مصلحت‌ها بخش مهمی از سیرت است که شما آن را بهتر از ما می‌دانید.

 

ای ملت مجاهد! شما مردم عادی نیستید، بلکه کسانی هستید که ثابت می‌کنید اسلحه می‌تواند انسان‌ها را بکشد اما نمی‌تواند جلوی مرگ را بگیرد. بله! شما محافظین قبله نخست هستید. صفوف خود را منسجم، باورهای تان را فولادی و عقاید تان را ایمانی بسازید! در میان خود گمان‌های نیک به همدیگر داشته باشید. به عنوان‌ درس نه بلکه از روی تجربه می‌گویم طوری که مبارزه ا.ا.ا علیه آمریکا و ناتو دیوانگی پنداشته می‌شد، این نوع ایمان‌های ضعیف اکنون به شما همین‌گونه نگاه می‌کنند اما مطمئن باشید که پیروزی از آن‌ شما می‌‌باشد؛ امت به شما می‌بالد، در هر دستی که به دعا بالا می‌رود شما هستید، استوار باشید! دشمن در برابر ایمان شما چیزی نیست.

 

از افغانستان جهادی و تحت پوشش نظام‌ اسلامی.

ابو صارم
Exit mobile version