امیرالمؤمنین واقعی / بخش نخست

طاهر احرار

در دنیای امروز نظام‌های جمهوریت‌طلب نمی‌توانند به دردهای مردم درمان شوند؛ شما نظریات سرمایه‌داری و کمونیسم را در این زمینه تجربه کرده‌اید‌، همچنین نظام‌های شاهی و سلطنتی در دنیا به نمونه‌های ظلم و ستم تبدیل شده‌اند، فقط نظام اسلامی می‌تواند مشکلات دنیا را حل نموده و دنیا را بهشت ​​سازد.

نظام اسلامی عبارت از امارت/خلافت است؛ اگر أمرایى مانند حضرت عمر رضی‌الله‌عنه و عمر بن عبدالعزیز رحمه‌الله بیایند و از عدل و انصاف استفاده کنند، دین اسلام بر دنیا غالب و دشمنان آن مغلوب خواهند شد.

پس از فداکاری‌های فراوان، خداوند نعمتی را عنایت فرمود که ما را از نعمت امیر واقعی بهره‌مند ساخت، امیری که خداوند ما را به اطاعت از وی مکلف نموده است تهاجم کفر را از کشور ما عقب راند که نخستین مسئولیت ایشان بود، در این راه به امیر پیشنهادهای مختلفی صورت گرفت اما امیرالمؤمنین به جای اینکه آن‌ها را بپذیرد فرزندش را فدای تحکیم دین اسلام کرد.

شیاطین غربی پس از پایان اشغال نیز جهت ایجاد ضعف و تزلزل در اراده‌های امیرالمؤمنین حفظه‌الله از توطئه‌های مختلف استفاده کردند اما الحمدلله قربانی هیچ کدام از این توطئه‌های آنان نشد، وی از تمام نهضت‌ها و حرکت‌های اسلامی در سراسر جهان حمایت کرد که جهاد فلسطین نمونه بارز آن می‌باشد؛ موردی که داعش نه تنها در آن سکوت کرد بلکه از اسرائیل نیز حمایت نمود.

امیرالمؤمنین حفظه‌الله محاکم کشور را کاملاً از رشوه، واسطه، ظلم و خیانت پاک کرد و اکنون بر اساس احکام قرآن کریم در محاکم تصمیم‌گیری می‌شود، حتی حدودی را که در یک نظام اسلامی به آن اصل می‌گویند، اجرا و صادر نمودند و صدای غرب را گوش نکرد.

اما در مورد حدود روایت مشهوری‌ نقل شده است که “تندرئ الحدود بالشبهات” از همین‌رو باید در تطبیق و اجرای حدود احتیاط کامل رعایت کرد؛ نه اینکه انسانی بدون اسناد، شواهد و اقرار گرفته شود و ظلم زورمندان را به حد تعبیر نمود، شما شاید ظلم‌ و ستم داعش را دیده باشید که وحشت‌ها و قساوت‌های خود را حدود نامیده بودند.

امیرالمؤمنین حفظه‌الله از تشکیل وزارت‌خانه کامل امر به‌معروف و نهی از منکر خبر داد که الحمدلله در کل کشور فعالیت خود را آغاز کرده است؛ در هیچ کشور اسلامی چیزی به نام وزارت امر به‌معروف و نهی از منکر وجود ندارد خداوند این نعمت را فقط به افغان‌ها داده است و وزارت مذکور در حقیقت خاری در چشم غرب و شیفته‌گان وی است.

ادامه دارد …

عبدالله مسلم
Exit mobile version