امیر صادق رجال راستین

ماهر بلال

الحمدلله ما مسلمانیم و دارای یک نظام شرعی و اسلامی بر روی دنیا هستیم؛ نظامی که در حال حاضر در دنیا نمونه دوم ندارد.

مسلمان موظف به اطاعت از هر دستور اسلام است؛ قبول احکام مقرر از متون قرآن و روایات بر مسلمان لازم و ملزوم است، علاوه بر هر دستور اسلام؛ فرمانی در مورد اطاعت از امیر نیز وجود دارد.

دین مبین اسلام در هر قسمت به پذیرش و اطاعت از امیر یا رهبر سفارش نموده است حتی به اطاعت از امیر بعد از اطاعت خداوند و پیامبر رتبه سوم را بخشیده است، خداوند متعال می‌فرماید: يٰٓأَيُّهَا الَّذِينَ ءَامَنُوٓا أَطِيعُوا اللَّهَ وَ أَطِيعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِى الْأَمْرِ مِنكُمْ ۖ فَإِن تَنٰزَعْتُمْ فِى شَىْءٍ فَرُدُّوهُ إِلَى اللَّهِ وَ الرَّسُولِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَ الْيَوْمِ الْءَاخِرِ ۚ ذٰلِكَ خَيْرٌ وَ‌ أَحْسَنُ تَأْوِيلًا-[سُوۡرَةُ النِّسَاء_۵۹]

ترجمه: ای مومنان! از خداوند، رسول او و صاحبان امر خود اطاعت کنید، سپس اگر در چیزی اختلاف کردید اگر به خدا و روز بازپسین ایمان دارید! آن را به خدا و رسولش عرضه کنید این کار نیک و خوش فرجام تر است.

در آیت کریمه اطاعت از خداوند متعال، رسول خدا صلی الله علیه و سلم و رهبران به نحو بسیار نیکو ذکر شده است خلاصه اینکه اطاعت از امرای مسلمان پس از اطاعت خداوند و پیامبر بر اساس رهنمایی‌های قرآن و سنت فرض است‌.

در مورد أولو الأمر بحث زیادی وجود دارد اما اکثریت سلف صالح اتفاق نظر دارند که مراد از أولو الأمر رهبر مسلمانان است.

أولو الأمر به معنای خلیفه و حاکم است؛ علما در توضیح آیه فوق این حدیث مبارک را نقل می‌کنند که: “و من أطاع الأمیر فقد أطاعني…” هر که از امیر اطاعت کند از من اطاعت کرده است.

سخن مقصودی:

رهبر عزیز‌مان امیرالمؤمنین

 شیخ القرآن و الحدیث مولوی هبت‌الله آخند زاده حفظه‌الله شخصیت مومن است؛ کاملا مطیع قرآن و سنت و بر وفق شرائط اسلامی می‌باشد، اکثر مجاهدین دنیا وی را به‌ عنوان امیر خود می‌پذیرد، هر فیصله‌اش موافق با شریعت و بر مبنای اصول شرعی می‌باشد، هنوز تصمیم اشتباهی نگرفته است و انشاءالله این کار را نخواهد کرد. در حال حاضر من نمونه رهبر امیرم را در دنیا نمی‌بینم. علاوه بر همه صفات مثبت، امیر عزیز ما شیخ القرآن و الحدیث است یعنی خداوند او را از نظر علم نیز غنی ساخته است.

طوری‌که امیر رجال صادق، مؤمن و صادق است، زیردستان او نیز مؤمن و صالح اند؛ همه عاملین بر شریعت هستند،‌ وزیران و والیان او نیز صادق اند حتی یک سرباز حقیر مثل من نیز صادق است.

از آنجایی‌که امیر ما دارای بهترین صفات نیکو است بر همه ما مسلمانان واجب است که از او اطاعت نمائیم و از هر گونه بدگمانی اجتناب ورزیم، تا زمانی‌که‌ امیر ما مسیر شریعت را در پیش داشته باشد رهروان و هم‌پیمانان وی خواهیم بود، امروز که دشمن خبیث بر نقش قدم دشمن بدبخت پیشین (هواداران منفور جمهوریت سقوط‌ کرده) قدم می‌گذارد و در مورد امیر صادق رجال صادق ما شایعات نادرست پخش می‌کند، این کار ارث پدری‌شان است؛ در این مورد نباید تاسف خورد که دشمن ما این‌قدر پست است که امیر صادق را نیز از بدگویی خود در امان نگذاشته است، چون خودشان کثیف و ضد اسلام هستند امیر پاک دنیا را‌ نیز مثل خودشان تصور می‌کنند، از یهود و بردگانی که بر نقش قدم یهود قدم می‌گذارند فقط انتظار انجام دادن کاری می‌رود که در حال حاضر انجام داده‌اند.

این را به خاطر بسپارید و روی مغزهای تان بگذارید!‌ ما نمی‌توانیم یک کلمه بد از دشمن را در باره امیر شرعی خود بپذیریم و نه به کسی اجازه این کار پست را می‌دهیم، دشمن بر دوام بر وصف پیشینه‌‌اش خیلی ناسزاگویی دارد اما من می‌گویم:

“آب دریا که‌ پاک است؛ از لب لب سگ‌ چه باک‌ است”

مثل خورشید روشن است که امیرالمؤمنین در صداقت ماموریت خود گلیم کفر را جمع کرد و به تمام تهدیدات کفر با دو کلمه پاسخ داد که: “اگر از اتم استفاده کنید من ادنی‌ترین حکم اسلام را زیر پا نمی‌گذارم”، در مجموع این کارها دقیقاً مواردی هستند که فقط انسان صادق می‌تواند آن‌ها را انجام دهد وگرنه ردیفی از شخصیت‌های دروغین وجود دارد شما خودتان قضاوت کنید که کدام یک به اندازه امیرالمؤمنین صادق مانده است؟ چون ما و شما همه مسلمانیم و پیرو یک کلمه هستیم، برای اطاعت از امیر و دوری از بدگمانی نسبت به ایشان، آیه فوق و حدیث مبارک کفایت می‌کند.

 دشمن خوار و ذلیل باد همان گونه که خوار‌ و ذلیل است.

و ما علینا الا البلاغ…

عبدالله مسلم
Exit mobile version