اوضاع نابسامان فلسطین وخاموشی داعش!

مصطفی مجاهد

این سوالی‌ست که ذهن بسیاری از افراد آگاه، متدین و روشنفکر را متوجه گروه داعش ساخته و می‌سازد که چرا در این گیرودارها، چرا دراین روزهای که مبارزهٔ کفر و اسلام برپا خواسته، نبرد کفر و اسلام است، نبرد حق و باطل است، مظلومیت مردم فلسطین برای همه‌گان هویداست؛ چرا داعش خاموش است و هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهد؟!

در حالی‌که در این روزها هر گروه که بنام اسلامی است، باید و باید از ملت مظلوم فلسطین دفاع نماید و اکثر مسلمانان یا حتی مسلمان نماها امروز از خود یک چراغ قرمز نشان داده‌اند، ولی داعش یا همان گروهی که بنام خلافت اسلامی مزعوم، هر روز جان تعداد زیادی از انسان‌های بی‌گناه را می‌گرفت و می‌گیرد، ادعای اسلامی بودنش، گوش‌ جهان را کر کرده بود؛ کجاست و چرا ساکت است؟ یا جهاد آنها فقط و فقط منحصر به قتال مسلمین است و با کفار/یهود، سروکاری ندارند؟ یا به دیدگاه آنها، قتل مسلمان از یهود هم افضل‌تر است؟!
یا کور کر گشته‌اند که اوضاع نابسامان مردم مظلوم را نمی‌بینند؟! به نظر شما علت چیست؟ چرا داعش خاموش است یا وجود خارجی ندارد؟!

اولاً؛ باید گفت، داعش امروزی ساخته و پرداختهٔ خود اسرائیل/یهود است. نوکر و غلام هیچگاه بر علیه بادار خود برنمی‌تازد، خیانت‌ نمی‌کند و برعلیه او به مبارزه و جدال بپا نمی‌خیزد، و این مستندا ثابت است که داعش ساخته و پرداختهٔ آمریکا و یهود است و کفار بار بار اعتراف کرده‌اند که داعش را ما ساخته‌ایم، پس چطور علیه پدر معنوی خود قیام کنند؟

دوماً؛ از شما سؤال می‌کنم، آیا به یاد دارید که داعش تا هنوز حملهٔ مستقل بر علیه کفار”حربی” و طاغوتی‌های که هر روزه در بسیاری از کشورهای اسلامی، همانند سوریه، عراق، فلسطین…بر مسلمانان تاخت‌تاز کرده و جان هزاران تن از مسلمین را می‌گیرند؛ داشته باشد؟ البته غیر نظامی و غیر حربی مستثناست، و اگر هم داشته یک نمایش جعلی و ساختگی پشت پردهٔ بیش نبوده است.

سوماً؛ از شما می‌پرسم که داعش کدام قشر و گروه را در جامعهٔ فعلی هدف قرار می‌دهد و چه اماکنی را از بین می‌برد و دقیقا کجا را هدف قرار می‌دهد و چرا این‌کار را می‌کند؟
پرواضح است که همان جنایاتی که امروز صهیونیست‌های بوزینه‌صفت، در حق مسلمانان فلسطین مرتکب می‌شوند؛ همان خط‌ومشی را داعش در سرزمین‌های اسلامی در حال اجرا است، شما این را با چشمان سر مشاهده کرده و یا می‌کنید که هدف داعش از بین بردن کادرهای علمی و تخریب اماکن مقدس و سلب آسایش عبادالله از عبادت الله است.

چهارم؛ آیا تا هنوز کنش‌ یا واکنشی از طرف داعش در برابر اسرائیل دیده‌اید یا هم شنیده‌اید؟ هرگز، چنین واکنشی بعید بنظر می‌رسد، گرچه بعضی حملات حماس که علیه رژیم صهیونیستی انجام می‌داد، آنها را ظاهرا داعش به خود منسوب می‌کرد، حالا که به دور از حق و حقیقت بوده و این مستندا ثابت شده است؛

پنجم؛ از شما می‌پرسم؛ جهان اسلام را چه کسانی و چه گروهی برای تمام دنیا یک چهرهٔ تروریستی و قاتل معرفی کرده که امروز از اسلام و حتی از اسم آن متنفر و بیزار اند؟
تا اسم از اسلام به میان می‌آید؛ چهرهای خشین، تروریست، قاتل و غارتگر به اذهان متبادر می‌گردند.
مگر غیر از داعش و نمایش‌های غیر انسانی و غیر اسلامی آن کسی دیگر بوده؟

ششم؛ آیا شما آگاه نیستید در همین روزها که فلسطین/غزه در غم جان خود است و شبانه روز مسلمانان آنجا غرق در خون اند؛ ولی این گروهک اسلام نما از فرصت استفاده کرده و در گوشه‌وکنار بر علیه مجاهدین فلسطین به توطئه پرداخته و افراد کلیدی و برجسته آن را به بهانه‌های واهی به قتل می‌رساند.

آیا این سکهٔ دورو را نشاخته‌اید؟ آیا تا هنوز این گروه استخبارتی یهود را نشناخته‌اید؟

ابو صارم
Exit mobile version