اگر داعش نمی‌بود چه می‌شد؟

طالب‌العلم صفت‌الله "سیاح"

اگرچه حق حتماً باطل را در مقابل خود دارد ولی باز هم یک لحظه فکر کنید که داعش وجود ندارد، چه اتفاقی رخ می‌داد؟

 

عراق از دست روافض آزاد و تصویر زنده‌ای از نظام اسلامی می‌بود، روافض هرگز اهل سنت را به اندازه امروز تحقیر نمی‌کرد.

 

رژیم ظالم و مستبد بشار اسد در سوریه سال‌ها پیش سقوط می‌کرد و زمینه اجرای احکام الهی در سوریه از سال‌ها پیش فراهم می‌شد.

 

توان و قدرتی را که مجاهدین به دست آورده بود صرف دفاع از حملات داعش نمی‌شد بلکه دشمنان اصلی اسلام و مسلمانان توسط آن از بین می‌رفتند.

 

تحریک طالبان پاکستان به دو قسمت تقسیم نمی‌شد، قدرت و قوت آنها در اختلاف داخلی و جدایی از یک‌دیگر ختم نمی‌شد بلکه با جهاد مسلحانه داعیه حق خود علیه نظام دموکراتیک پاکستان را ادامه می‌دادند و حالا نتیجه‌اش معلوم‌ می‌شد.

 

برخی از مسلمانان که در اروپا، آمریکا یا کشورهای دیگر زندگی می‌کردند و هدف از خلقت انسان را می‌دانستند، به گروهی سالم می‌پیوستند و اکنون آثار مثبت آن را در همه کشورها می‌دیدیم.

 

همه مجاهدان مسلمان جهان تحت اطاعت یک امیر می‌بودند؛ دقیقاً مانند زمان قبل از اعلان خلافت جعلی و دروغین شان که متحد بودند. هر چند واسطه‌ها در بیعت وجود داشت اما فقط یک امیر بود و در تمام دنیا به رهبری او تلاش برای اجرای نظام اسلامی صورت می‌گرفت.

 

اما وقتی دشمنان اسلام به سرکردگی غرب متوجه شدند که مسلمانان در از بین بردن آرزوهای دموکراسی و سکولاریسم ما بسیار ماهر هستند، خلافت دروغینی به نام داعش را که هرگز خلافت شان علی منهاج النبوة نبود، به منظور درهم شکستن صفوف مستحکم مجاهدین مبارز در راه الله تعالی و تضعیف مقاومت آنان عرضه نمودند.

 

تا احکام اسلامی را توسط آن‌ها به مردم بد جلوه دهند، سبب اهانت و تحقیر شان قرار گیرند، سلسله فتوحات مجاهدین را متضرر سازند و چند سال به عقب برگردند.

 

تا مسلمانانی که در کشورهای آنان شب و روز را در انتظار نفاذ نظام اسلامی سپری می‌کردند، به وسیله آنها از کشورهای خود بیرون آورده و در اینجا علیه مجاهدان مسلمان بجنگانند.

ابو صارم
Exit mobile version