ایران دیگر نباید آن خواب های آشفته را ببیند!

طالب العلم صفت الله

ایران که ظاهراً خود را مخالف آمریکا و اسرائیل معرفی می کند و در جنگ غزه توجه مردم به آنها بیشتر بود تا لباس دشمنی خود را جامه عمل بپوشانند، اما مقامات ایرانی با بیان اینکه استشهایان از افغانستان برای حمایت از آنها بروند، خود را ابراء میدهند.

از آنجایی که لله الحمد همه ما مسلمان هستیم و در هر گوشه دنیا از درد مسلمانان رنج می بریم، به عنوان مسلمان، نه تنها با مسلمانان غزه بلکه با هر مسلمانی به اندازهء توان خود کمک و همکاری می کنیم.

اما از سوی دیگر ایران که ده ها سال است با اسرائیل و آمریکا دشمنی لاف دشمنی را میزند، اکنون زمان آن رسیده است که حرف خود را عملی کند نه اینکه به خاطر گریز از مسئولیت خود ملت مجاهد و مسلمان افغانستان را بهانه نماید.

ایران سعی دارد برف بام خود را بر سر افغانستان بریزد و افغانستان را مانند سال های 1990 به مردم معرفی کند، زمانی که گروه های خاص استخباراتی هر کشوری در آن فعالیت خود را داشت که الحمدالله حالا دیگر آن افغانستان نیست.

افغانستان اکنون آزاد و دارای یک نظام اسلامی است که در آن هر تصمیمی زیر نظر علما و اشخاص دیندار است.

اکنون هیچ دخالت خارجی وجود ندارد و هیچکس نمی تواند برای بیگانگان کار کند، به همین دلیل است که قلب همسایگان افغانستان آتش گرفته و نمی دانند چگونه افغانستان را بار دیگر به مرکز بدبختی ها و نابسامانی ها تبدیل کنند.

عبدالله مسلم
Exit mobile version