بزرگ‌نمایی گروهک تروریستی داعش؛ بخشی از پالیسی دشمنان!

با پیروزی امارت اسلامی افغانستان، مسیرِ تاریخ تغییر کرد، پیروزی بزرگ و حیرت‌انگیزی که کفار و منافقین هرگز انتظارش را نداشتند!

غربی ها با ماهیت اسلام، نظام اسلامی و تحقق شریعت الهی مخاصمت و دشمنی ریشه‌ای و بنیادین دارند. آن‌ها جهان یک‌دست و یک‌پارچه لیبرالی می‌خواهند، تحمل استقلال ملت‌ها، استقرار نظام اسلامی و خود‌کفایی جوامع، برای‌شان سخت و نا‌راحت کننده است، به همین مناسبت از بکار‌گیری هر وسیله و ابزار نا‌مشروع، از هر نوع توطئه‌چینی و طرح دسایس، دریغ نخواهند کرد. از هر اقدام ممکن، در جهت تضعیف، تحقیر، نفاق‌افکنی و شکست نظام، ملت، فرهنگ، دین، آیین، خواسته‌ها و آرزو‌های ما، استفاده می‌کنند.

و بزرگ‌نمایی گروهک داعش در سطح منطقه، نیز بخشی از همین اهداف و پالیسی های غربیان بود که در جهت ضعیف‌نمایی امارت اسلامی و پیروزی خارق‌العاده ملت مجاهد و مسلمان افغانستان انجام میدادند.

بلی! امریکا زمانیکه در مقابل سلحشوران امارت اسلامی افغانستان شکست خورد؛ خواست با استفاده ابزاری از فتنه گران داعش برای تحقق اهداف استخباراتی خود بر ضد ملت مظلوم افغانستان تداوم دهد اما این هیله شیطانی او کارگر نگشت بلکه برهمه افشا گردید، و ملت مجاهد پرورما شاهد حمایت مالی و لوژستیکی امریکا از داعش بودند، و نیرنگ آنان افشا شد.

آنها میخواستند با پروراندن فتنه گران داعش جلو حاکمیت شریعت اسلامی را در افغانستان بگیرند اما بیخبر از اینکه مبارزین و مجاهدین امارت اسلامی برای محو فساد و هر نوع شر با جان ومال خود مبارزه نموده اند و میکنند و در این راه قربانی میدهند.

بلی! امارت اسلامی افغانستان، بصورت تصادفی و در طی یک شب، یک ماه و یک‌سال، به اینجا نرسیده است؛ در طی مبارزات و جان‌فشانی‌های بیست ساله ملت افغانستان، به پیروزی رسیده است.

 امارت اسلامی، انتخاب افراد نیست. انتخاب ملت افغانستان است. هیچ کشور و جناحی نمی‌تواند، انتخاب یک ملت را تهدید و یا به خطر مواجه سازد، ملت ما به این سطح از آگاهی و بیداری دست یافته است که دیگر کشور و ملت خود را جولان‌گاه و قربانی منافع دیگران نسازد.

فصل جنگ پایان یافته است. فصل و صفحه‌ی تحقق عدالت، آبادی، پیشرفت، حفظ استقلال و خود‌کفایی گشایش یافته است.

عبدالله مسلم
Exit mobile version