بغاوت؛ بغاوت است چه مقاومت باشد چه داعش!

حکومت_اسلامی مسؤلیت دارد که ریشهء شر را تحت هر نامی که باشد از بین ببرد، و امنیت، را برای ملت خود فراهم سازد، اکنون نظامی اسلامی یی حاکم است که هیچ دلیل شرعی و معقولی آورده نمی توانید تا در مقابلش جنگ خود را مشروعیت ببخشید.

بلی: خوارج (که وجه مشترک با داعش امروزی دارند) گروه باغی یی بودند که در مقابل امیر المؤمنين علی ابن ابی طالب رضی الله تعالی عنه خروج کردند.

این تکفیریون حضرت علی کرم الله وجهه را کافر می دانستند در حالیکه خود ظاهرا نماز خوان و مرتب به احکام اسلامی بودند، ولی با زعم و اندیشهء باطلی که داشتند علیه خلیفهء وقت خروج کردند همان بود که حضرت علی کرم الله وجهه با لشکر مسلمین، 4هزار خوارج را که همه حافظ قرآن و عالم بودند گردن زدند و مسیر انجام داعشیت را برای ما روشن و هموار کردند.

بلی: بر هیچ یک رحم نکرد،  چون خروج در مقابل نظام اسلامی تا زمانیکه کفر آشکار از آن صادر نشده باشد حرام است و سبب فساد فی الارض میشود و بر حکومت اسلامی لازم است که باید برای قمع و ازبین بردن هر شر اقدام کند…!

حکومت کنونی با بیش از 40 هزار شهید هزاران معیوب و معلول و با دادن قربانی های جانی و مالی به میان آمده است و در مقابل 28 کشور عضو ناتو و غلامان شان 20 سال تمام مبارزه برحق کرده است، تا اینکه به عون و نصرت الهی ظلم و استبداد را پایان بخشید، کفار را به ذلت و خواری از وطن بیرون راند و اکنون تنها نظامی خالص که دعوای، آزادی می نماید، آن هم در وقتی که کفار همه کشور های اسلامی را احاطه کرده است.

بلی:  جنگیدن شما در مقابل چنین نظام بغاوت و حماقت است و هیچ دلیل شرعی و معقول ندارد!

28 کشور عضو ناتو با ارتش 500 هزاری خود لله الحمد نتوانسته است با نظام اسلامی کنونی مقابله کند آن هم با مجهز ترین سلاح های مدرن روز؛ پس شما کیستید که مقابله کنید؟؟

آیا با مردانی می جنگید که شریعت اسلامی را حاکم نموده و می گویند ربنا الله (پروردگار ما الله متعال است) در حالیکه، هیچ نیروی جهانی نمی تواند نیروی الهی یی را که مالامال از عقیدهء توحید و ایمان مستحکم اند؛ شکست بدهد.

یقین داشته باشید که جنگ شما آب در آسیاب دشمن انداختن است: خسرالدنیا والآخرة ذلک هو الخسران المبین

مسلم

عبدالله مسلم
Exit mobile version