تاجران مواد مخدر، فریب‌خوردگان جدید خوارج داعش!  نویسنده: مبارزهروی

در روز جمعه ۲۳ آگوست خبر گروگان‌گیری در داخل یکی از زندان‌های روسیه به سرخط خبررسانی‌های بزرگ دنیا مبدل شد.

 

واقعه‌ای که در آن چهار گروگان‌گیر زندانی بعد از ربودن چند زندانی و نگهبان، آن‌ها را کشتند و خودشان نیز توسط نیروهای امنیتی از بین برده شدند.

 

در همان ساعات اولیه گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت که پشت این واقعه دست خوارج داعش در کار است، زیرا در چند ماه قبل نیز شش زندانی که وابستگی خود را به داعش اعلام کرده بودند، دو نگهبان را در زندانی در منطقه مجاور -روستوف- به گروگان گرفته بودند.

 

خوارج داعش اما در اخبار هفته‌نامه النباء که مسئولیت حادثه ولگراد را در آن به عهده گرفته بود، در مورد عاملین این حمله بیان داشت که «مجاهدین» آنها پس از اصلاح در زندان توبه کرده بودند.

 

شاید تعداد زیادی در ابتدا به مقصد خوارج از مطرح‌نمودن این‌جمله پی‌نبرده بودند اما بعد از معلوم‌شدن هویت حمله‌کننده‌گان و رسانه‌ای‌شدن سابقه جرمی آنها، معلوم شد که خوارج داعش تنها قصدشان از بیان توبه حمله‌کنندگان، دست‌پیش گرفتن بود و بس.

 

بله! همانطور که انتظار می‌رفت این فریب‌خوردگان خوارج برخلاف دیگر مسلمانان زندانی در روسیه، نه بخاطر فعالیت‌های دینی و یا جهادی، بلکه به جرم فروش و توزیع مواد مخدر به دام پلیس روسیه افتاده بودند.

 

اما سؤال اینجاست که چرا از میان این‌همه مسلمان، چهار نفر از تاجران و دلالان مواد مخدر «آن‌طور که داعش ادعا می‌کند» انتقام امت دو میلیاردی را می‌گیرند؟

 

سوالی که با اندک تامل، به پاسخ آن پی‌خواهیم برد، بله! از آنجایی‌که مذهب خوارج باطل است و بنیان آن نیز بر پایه‌های لرزان جعل و تزویر بنا شده، هیچ عالم دین و یا حتی مسلمانی که ابتدایی‌ترین احکامات دینی را فراگرفته باشد در دام زهراگین خوارج نمی‌افتد و فریب آن‌ها را نمی‌خورد.

 

این واقعیت که خوارج داعش افراد نادان و جاهل را هدف قرار می‌دهند امر تازه‌ای نیست بلکه یکی از علامات حقه آنهاست که پیامبر اسلام صلی الله علیه و سلم ۱۴٠٠ سال پیش خوارج را سفاء الاحلام «کم‌خردان» نامید.

 

اکنون نیز امت اسلامی با چشم سر شاهد تحقق یک‌یک علاماتی اند که پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و سلم ۱۴٠٠ سال قبل پیرامون این خوارج بیان نمودند، علاماتی که در حال‌حاضر تنها معرف خوارج این زمان است و لله‌الحمد باعث نجات امت مسلمه از این فتنه بزرگ شده است.

عاصم جلال
Exit mobile version