تاجیکستان؛ پیمان‌کار جدید نقشه‌های کفری

ماهر بلال

از زمانی‌که نظام اسلامی در افغانستان حاکم شده است، امنیت روی کار آمده، مؤمنان نفس راحتی کشیده و چارچوب مسالمت‌آمیز نظام اسلامی شرعی به جهانیان عرضه شده است، دقیقاً از همان روز اهداف شوم یهود و نصاری نیز تغییر نموده است.

تقریباً سه سال پیش، امارت اسلامی زمام حکومت‌داری را به دست گرفت؛ امارت اسلامی امیدوار بود که دردهای افغان‌ها را توسط تمام کشورهای همسایه درمان کنند زیرا همه آنها خود را مسلمان می‌خواندند، افغان‌ها نیز امیدوار بودند که اگر کسی نتواند درد شان را دوا کند، لااقل به آن‌ها صدمه نخواهد زد، اما همه چیز برعکس انتظار شان پیش رفت.

ماجرا از این قرار بود؛ که کفار همزمان با تسلیم شکست خود، دست به ساختن جبهه مخفی جدیدی زدند، کفار به چنین بردگانی نیاز داشتند که پس از خروج آن‌ها امارت اسلامی را از هر نظر تضعیف کنند و سرانجام در این نقشه موفق شدند؛ کشورهای همسایه و‌ همجوار افغانستان به این طرح لبیک گفته و آماده پذیرش/انجام هر کاری در ازای دالر شدند.

یکی از این کشورها تاجیکستان است، تاجیکستان به هر طریق ممکن به تضعیف و بی‌اعتبار کردن نظام شرعی فعلی کمر بسته است. شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد تاجیکستان را می‌توان مرکز داعش به حساب آورد، مثلا:

• اکثر خوارجی که در عملیات مجاهدان دلیر امارت اسلامی کشته و دستگیر شده‌اند، اتباع تاجیکستان و در دسته دوم تبعه پاکستان هستند (برخی از آن‌ها به حمایت جمهوری‌های مذکور اعتراف کرده‌اند).

• زمانی اداره المرصاد اظهارات چند شهروند تاجیک را نیز به اشتراک گذاشت که اعتراف می‌کردند در تاجیکستان دارای بودجه هستند و مراکزی دارند.

• اکثرشان پذیرفتند که هزینه‌های دالری به آن‌ها پرداخت می‌شد و از حمایت کامل دولت برخوردار بودند.

بر اساس اطلاعات استخباراتی، تاجیکستان به داعش دستور داده است که هویت شهروندان تاجیکستانی داعش باید مخفی بماند و به جای تاجیکستان به دیگران نسبت داده شود تا توجه فعلی مؤمنان از تاجیکستان منحرف شود.

در ادامه اجرای دستور مذکور!

چهارشنبه گذشته حمله در کرمان توسط شهروندان تاجیک (داعش) انجام شده است اما داعش دستور حامی خود را پذیرفته و هویت آن‌ها را مخفی نگه داشته است.

بر اساس اطلاعات من، سیاست کنونی تاجیکستان فریب جهان با استفاده از نام‌های افغانی، قندهاری و مزاری است و بار دیگر می‌خواهد آتش خاموش جنگ را در افغانستان شعله‌ور کند.

علاوه بر استفاده از داعشی‌های خوارج، اکنون می‌خواهند وحشت‌هایی را که در جهان رخ می‌دهد با اسم‌های جعلی به افغان‌ها نسبت دهند، هر چند در هر جنایتی که اتفاق بیفتد، خودشان دست خواهند داشت، پرده از تمام نفاق‌های کشور تاجیکستان در حال برداشتن است، از آنجایی‌که تاجیکستان به خاطر منافع خود و کفار می‌خواهد در منطقه ناامنی ایجاد کند، عواقب بدی برای همه خواهد داشت.

نظر شخصی من:

لازم است مردمی که خواهان ثبات هستند این کشور را به شدت تحریم کنند و از همه روابط با آن دست بکشند، این به نفع همه خواهد بود.

مسلمانان جهان!

ما هویت واقعی داعش (خوارج امروزی) را به شما معرفی می‌کنیم تا مدعیان خلافت کاذب را بهتر بشناسید و سهمی در افول جاری آنها داشته باشید.

و ما علینا الا البلاغ.

عبدالله مسلم
Exit mobile version