جعل و تزویر، ماهیت خوارج بی‌تدبیر! نویسنده: مبـارز هـروی

جعل و تزویر، ماهیت خوارج بی‌تدبیر!

نویسنده: مبـارز هـروی

فتنه داعش از همان ابتدای نشات‌اش تاکنون متکی بر جعل و تزویر و نوید‌های دروغین بوده و جوانان ساده‌لوح را با شعارهای رنگارنگ‌اش به پرتگاه هلاکت کشانده است.

شعارهایی همچون احیای خلافت‌اسلامی، برپائی نظام‌اسلامی و تطبیق شریعت‌محمدی.

سال‌های زیادیست که در قالب این شعارها مظلوم‌نمایی می‌کند و همچون شیطانی در لباس ملک با سوء استفاده از احساسات دینی برخی از جوانان ناآگاه، آنها را به نوکران بی‌مزد قدرت‌های استخباراتی منطقه تبدیل نموده است.

خوارج داعش از همان ابتدای اعلان خلافت مزعوم‌اش زهر کشنده‌ای را بر بدنه امت مسلمه وارده نمود.

زهری که هر روز بیش از قبل بر عضوی از این بدن واصل شده و هنوزهم از آن قربانی میگیرد.

زمانیکه به شعارهای‌شان گوش دهی حرف از جهاد علیه صلیبیان می‌زنند و دولت یهود را اخطار می‌دهند، اما وقتی به عمل‌شان نگاه‌کنی دستان‌شان را آلوده به خون مسلمانان بی‌گناه خواهی یافت.

با اینکه در گذشت زمان فتنه‌شان روی به خاموشی نهاده است و دیگر کمتر جایی را تحت کنترل‌شان می‌یابی، با آنهم دست از ادعای باطل‌شان برنداشته و مسلمانان ساده لوح را به انضمام به خود ترغیب می‌نمایند.

دستورالعملی که آن را در کشورهای زیادی پیاده نموده و با جعل، تزویر و دروغ های شیرین‌شان با زندگی جوانان زیادی بازی نموده اند.

این سخن نه ادعا بلکه حقیقتی آشکار است و اظهارات جوانان فریب خورده تاجیکستانی‌ای که در افغانستان گرفتار شدند مهر تاییدی است بر این سخن.

در این اظهارات که در ویدیویی از آدرس اداره المرصاد منتشر شده، فریب خوردگان داعشی به وضوح بیان می‌کنند که افراد وابسته به این گروه از طریق فضای مجازی به خصوص تلگرام با آنها در ارتباط شده و آنها را به هجرت به افغانستان ترغیب نموده اند.

در ادامه می‌گویند: فرد رابط ادعا می‌نموده که در افغانستان تمکین دارند و در آن حدود الهی جاری می‌سازند.

این ادعاها زمانی مطرح می‌شود که حتی بر یک‌وجب از افغانستان تسلط نداشته و از ترس گرفتاری توسط نیروهای دلیر امارت اسلامی همچون موش‌های کور از این سوراخ به آن سوراخ فرار می‌کنند.

جالب اینجاست که برای‌شان می‌گفتند، طرف مقابل‌تان مشرکین و کفار اند و شما با منفجر نمودن کمربند انتحاری شهید خواهید شد.

حال‌آنکه این انسان بی‌خبر کمربند انتحاری خود را بر اشخاصی منفجر می‌کند که بهترین روزهای زندگی‌شان‌را در راه جهاد و مبارزه علیه اشغالگران سپری نموده اند.

بلی! گروهک خوارج با استفاده از نام دین و شعارهای اسلامی اقدام به فریب جوانان امت نموده و آن‌ها را طعمه ای در راه رسیدن به اهداف شوم‌اش قرار داده است.

بنابراین می‌بایست بیش از هر زمانی در راستای افشاسازی حقایق پشت‌پرده خوارج و ماهیت واقعی آن‌ها کارنموده و در حد توان خویش در راستای حفظ امت مسلمه از گزند آنها تلاش کنیم.

تا باشد این غده سرطانی از بین رفته و راه نصرت و پیروزی مسلمانان هموار گردد ان شاءالله.

عاصم جلال
Exit mobile version