جنایات پیشین داعش / بخش اول

صلاح‌الدین ثانی

ترجمه: خطاب خراسانی

داعش فرقه‌ای بیگانه‌پرست و خارجی است که این نوع گروه‌های خارجی یا خوارج بارها در تاریخ امت اسلامی گذشته‌اند، داعش گروهی است که دین مبارک اسلام را که دین صلح و امنیت برای تمام جهان است، به‌عنوان دین وحشت و دهشت به جهانیان معرفی کرد.

گروه داعش بر نقش قدم کفار قدم نهاد و چنان اقدامات وحشیانه و هولناکی را علیه امت اسلامی انجام داد که دشمنان اسلام هرگز در تاریخ انجام نداده بودند.

نمی‌خواهم نوشته‌ام طولانی شود به موضوع اصلی‌ام؛ جنایات داعش که از حد و مرز گذشته و دل هر فرد امت اسلامی را به درد آورده است، بر می‌گردم.

زمانی‌که داعشی‌های خوارج بر بنیاد اقوال و پیشگویی‌های رسول خدا صلی الله علیه و سلم در سرزمین عراق ظهور نمودند، پس از ویران نمودن، برباد ساختن و تسلیم نمودن عمدی سرزمین عراق به صلیبیان، زمینه خروج‌شان را در سرزمین مبارک شام نیز مهیا نمودند و آن دسته از مسلمانان و جوانان جاهل و نادانی را که از معنای لغوی و اصطلاحی اسلام آگاهی نداشتند در دام شعارهای فریب‌کارانه خلافت باطل خود گرفتار ساختند که گویا برای خلافت اسلامی جهاد و مبارزه می‌کنند اما در واقع برای خلافت نه، بلکه برای خارجیت و تکفیریت مبارزه می‌نمودند.

داعشی‌های خوارج در سرزمین سوریه برای حمایت از خلافت کاذب خود مسلمانان بی‌گناه را به‌حدی قتل عام کردند که با وحشی‌گری‌های صلیبیونی که علیه مسلمانان در بیت‌المقدس انجام دادند، مساوی اند.

داعشی‌های خوارج به‌دستور بغدادی گمراه چنان بزرگان و مجاهدین مخلص را در سوریه به شهادت رساندند که اگر همان مجاهدین علیه رژیم بشار الاسد می‌جنگیدند امروز سرزمین مبارک سوریه تحت پوشش یک نظام مقدس اسلامی قرار می‌گرفت، راه اعاده‌ی مجد و عزت این امت را داعشی‌های اسرائیلی سد انداخته است.

داعش چنان قبایل بزرگ و گسترده‌ی را در خاک سوریه به‌شکل علنی کشته‌است که در حق بشریت و انسانیت ظلم بزرگی شمرده می‌شود، کشتار عمومی مسلمانان توسط داعش در سوریه!

۱: کشتار عمومی شعیطات. (مجزرة الشعیطات)

ادامه دارد …

عبدالله مسلم
Exit mobile version