جنگ با مجاهدین مسلمان و جذب کفار

م. عبدالبر موحد

پروژه بزرگ بلوک غرب (داعش) که ظاهراً در اصل ولاء و براء دچار افراط می‌باشد در حقیقت، اصل مذکور اسلام را نقض نموده است؛ از ابتدای تاریخ ظهور خود تا امروز با هیچ گونه حرکت جهادی اسلامی و مجاهدین دوستی و ولاء نکرده است بلکه همواره برائت خود را از مسلمانان اعلام نموده و آن‌ها را با فتواهای تکفیر، تشریک، ارتداد و زندیق بودن متهم و مقذوف نموده است. برعکس، موافقت عملی خود را با استخبارات کفری و دجالی جهان و قوت‌های غرب اظهار نموده و حتی سربازان کافر را با‌ کمال افتخار و پیشانی باز به سوی خود جلب و جذب کرده است.

 

اگر توجه نمائیم پروژه مذکور غرب (داعش) در قدم نخست علیه قهرمانان اسلام، احزاب و جنبش‌های جهادی که از چندین دهه‌ بدین‌سو توسط امت مسلمه به‌شکل علنی‌ و مخفی به عنوان قهرمانان و غازیان اسلام معرفی‌ می‌شدند و فرشته‌گان نجات برای امت اسلامی و سپری برای مسلمانان مظلوم بودند، قیام‌ نمود و یا افراد و گروه‌هایی که از سال‌ها بدین‌سو شوکت ظاهری کفر را با شکست مواجه نمودند، برای اقامه دین خداوند متعال فداکاری‌های بی‌شماری از خود نشان‌ دادند و در میان ملت مسلمان به عنوان قهرمانان و مجاهدین شناخته می‌شدند توسط این پروژه غرب (داعش) کافر و مشرک اعلام شده و با رویکرد و تعامل فوقِ امت اسلامی که نسل به نسل یا طبقه به طبقه منتقل می‌شد، مخالفت ورزیده و از منکران و مخالفان عملی اصل بزرگ اسلام یعنی “تواتر بالطقبه یا تواتر بالتوارث” شد که این کار نیز دلالت بر جهل و گمراهی داعش دارد.

 

یک نشانه گروه گمراه این نیز است که پیشینیان خود را لعن‌ و طعن می‌گوید و مخالفان خود را از دایره اسلام خارج می‌داند، پروژه غرب نیز این رویکرد را روی دست گرفته است، مجاهدین و غازیان پیشین‌ را لعن و طعن‌ می‌گوید و آنان را مشرک‌ می‌داند.

 

به طور خلاصه، منکران و مخالفان عملی «تواتر بالتوارث» اصل کلی اسلام و موالاة، یاران کفر و متخلفان از احکام شرعی برای سرکوب نمودن مخالفان خود داعشی‌های خوارج کنونی هستند که مخالف اصول اولیه خود نیز هستند و علاوه بر این، خود را ملزم به دستورات و اوامر استخبارات کفار و یهود می‌دانند؛ به دستور آن‌ها هر گروهی را تکفیر می‌کنند و هر کسی را می‌کشند که خطری برای اربابان شان باشد مانند “کتائب القسام غزاة” که درد سری برای یهود شده و جنگ خود را در زمینه آزادسازی اقصی سازماندهی می‌کند اما داعش آن‌ها را مرتد می‌خواند و در عین زمان به یهودیان کمک می‌کند و مجاهدین اقصی را به شهادت می‌رساند.

 

اولاً ادعای آنها عین افک و دروغ است زیرا مجاهدان اقصی موحدین و مؤمنان واقعی هستند، برای دین خدا سر بر کف گذاشته‌اند و مسئولیت فرض کفائی آزادسازی اقصی را با نیابت از تمام امت اسلامی به دوش گرفته است. اگر بالفرض داعش تاویل باطلی دارد که بر اساس آن غازیان اقصی را مرتد می‌خواند باز هم عمل شان بر خلاف مصالح اسلام است زیرا ظاهراً آنها مدعی اسلام و مخالفان‌شان یهودیان خالص هستند، پس جنگ با غازیان اقصی به معنای دوستی با یهود است و شواهدی نیز وجود دارد که داعش از دانشگاه اسلامی تل‌ابیب تمویل و دستوراتی دریافت می‌کند که باید عملی شوند. خداوند امت اسلامی را از شر آن‌ها حفظ کند.

ابو صارم
Exit mobile version