جنگ داعش برخلاف مردم و جامعه!

احمدالله مهاجر

زمانی که آمریکا به شکست خود در قبرستان امپراتوری‌ها (افغانستان) یقین پیدا کرد و دانست که فقط راه فرار باقی مانده است، پس مطابق عادت شیطانی خود، در اینجا پدیدهٔ را ایجاد کرد که توسط آن توانستند از آدرس اسلام و مسلمانان، اهداف شوم خود را بالای این ملت رنج‌دیده تحمیل نمایند و نیز آنان نفس تازه‌ای برای بار دیگر بگیرند.

برای گسترش دادن این فتنه و خطرناک جلوه دادن آن، با تمام قدرت از دستگاه‌های تبلیغاتی وغیره، کار گرفتند.

مجاهدین امارت اسلامی افغانستان، در تمام کشور برخلاف اشغالگران صلیبی و اجیران‌شان عملیات و یورش‌های پی در پی را موفقانه انجام می‌دادند که دشمن را با وارخطایی شدیدی مواجه ساخته بودند.

دشمن نیز بخاطر نگهداری خویش در بعضی از ولایات کشور به ویژه ننگرهار، فراه، جوزجان، زابل و کنر، در مقابل امارت اسلامی به اسم داعش پدیدهٔ را به وجود آورد که اولاً بزرگان این پدیده را زیر باران دلار قرار داده و ثانیاً نقشه‌ها و امکاناتی را برای ایشان طرح‌ریزی نمود که در مقابل مردم و مجاهدین سنگر بگیرند.

در وهله‌ی اول، بنابر شعار رنگین خلافت، بعضی مناطق را تحت کنترل درآوردند چند تن با آنها بیعت نیز کردند اما هرگاه کردار، عقاید و اصول آنان برای مؤمنان نمایان شد و دانسته شد که جنگ آنان نه تنها برخلاف مجاهدین بلکه برخلاف مردم نیز است، پس با کمک و یاری الله متعال و با همکاری همین مردم رنج‌دیدهٔ کشور، مجاهدین توانستند که بعد از ایثار و شاه‌کاری‌های زیادی شعله‌ای این پدیده را خاموش سازند، این در حالی بود که هر نوع کمک‌های مالی، تبلیغاتی و هوایی اشغالگران و اجیران‌شان با آنان جریان داشت.

و آمریکا نیز که حضور نظامی خویش را دیگر به ضرر خود، درک کرده و دانست که در این جنگ پیروز نخواهد شد، در پایتخت کشور قطر (دوحه) شکست خود را به نام تعهدنامه و صلح، با امارت اسلامی امضا و پا به فرار گذاشت.

اما بعد از خروج آنها بازهم دشمنی خود را ادامه داده و با بسیار متانت و شیطانت با بعضی اعضای پراگنده‌ای داعش به تماس شده و غیرمستقیم جنگ را آغاز نمود و این بار جهت اخلال امن و برپا نمودن فساد توسط داعش در مکان‌های عمومی مانند مسجد، مدرسه، مکتب و دانشگاه انفجاراتی را انجام دادند.

داعش در جریان حملات بزدلانه‌ای خود بعضی شهروندان را اختطاف، علما، مسِن سفیدان قوم و بازارهای پرازدحام را هدف قرار داده و مرتکب جنایات سنگین و نابخشودنی شدند.

آنها گرچه نقشه‌ای جنگی خود را تغییر داده اند، اما از سوی دیگر در مقابل آنان نیروهای استخباراتی امارت اسلامی چنان بیدار، منظم و فعال می‌باشند که هربار عاملان و افراد مرتبط آن را قبل از قبل گرفتار و به کیفر اعمال‌شان می‌رسانند.

نیروهای استخباراتی امارت اسلامی در مقابل داعش، به شمول کابل در ولایات دیگر نیز عملیات‌های پیچیده و پیروزمندانه انجام داده که به شمول «قاری فاتح و اعجاز امین آهنگر» افراد کلیدی زیاد آنها را به سوی جهنم فرستادند.

در مقابل داعش این حملات در حالی انجام می‌گیرد که طبقه‌ای پایین آنها در حال فرار و ناامیدی بوده و در آخرین لحظه‌ای از حیات خود به سر می‌برند.

کلیپ صوتی رییس فعلی شاخهٔ خراسان داعش (شهاب المهاجر) این را به ما می‌رساند که این پدیدهٔ بدبخت و بدبو در حال از بین رفتن است و ان شاء الله روزی خواهد رسید که امت اسلامی از این پدیدهٔ شریر برای همیشه برقرار و آرام خواهند شد. و ماذلک علی الله بعزیز

عبدالله مسلم
Exit mobile version