جهاد فلسطین و خاموشی داعش

صلاح‌الدین ثانی

پس از آزاد شدن فلسطین به‌ویژه مسجدالاقصی به دستان مبارک صلاح‌الدین ایوبی از صلیبی‌های مغرور وقت، بار دیگر یهودیان مغرور غصب و اشغالش نموده است.

يهودیان کافر در سرزمين مبارك فلسطين دست به سوی سياه‌سرهای امت محمدی دراز كردند و عزت‌های شان را به تاراج بردند، جوانان را اسیر و يا به شهادت رساندند، علما و دانشمندان را از بین بردند، خانه‌ها و اموال‌شان را چور و چپاول کردند، شهرها و مناطق زیبا را به ویرانه تبدیل نمودند، میلیون‌ها فلسطینی را مجبور به مهاجرت کردند و خانه‌های شان را به یک کشور صهیونیستی تبدیل ساختند. بالآخره تمام این جنایات و وحشت‌های یهودیان صهیونیست، نوه‌های ایوبی را مجبور به عصبانیت دوباره و به دست گرفتن شمشیر کردند که در نتیجه، به‌تاریخ 7 اکتبر سال 2023 دل‌های صهیونیستی‌های اشغالگر را از زندگی سیاه و هزاران نفر از این جهان رخصت کردند و تاریخ صلاح‌الدین ایوبی را مجدداً زنده کردند. اما در عصر حاضر گروهی که خود را مدعی خلافت و حافظ امت می‌نامد از این جهاد مبارک غافل هست! چرا؟

داعش گروهی است که با استفاده از نام خلافت و شریعت سیل خون را در چهار طبقه جهان جاری ساخت و تمام عمر خود را در شعارهای آزادی اقصی گذراند.

اینکه امروز لشکریان ایوبی بار دیگر برای آزادی اقصی قربانی‌ می‌دهند و با سرسخت‌ترین کفار جهان در حال جهاد و قتال هستند؛‌ اجیران خلافت جعلی کجا هستند؟

چرا داعش امروز همراه با فلسطینی‌ها با یهودیان نمی‌جنگد؟

طوری‌که حاکمان جهان عرب در قبال قضیه فلسطین سکوت کرده‌اند و هیچ احساس ایمانی و وجدانی شان متحرک نمی‌شود، خوارج نیز مانند حاکمان عرب در قبال قضیه فلسطین خاموش و کور هستند.

دلیل سکوت داعش:

چون گروه داعش پروژه‌ی متشکل از همین یهودیان اسرائیل و آمریکا می‌باشد وزیر یهودی (بنیامین نتنیاهو) وزیر خارجه، وزیر داخله، وزیر دفاع، رهبران و فرماندهان سابق موساد از طرف آمریکا رهبران بزرگ داعش هستند، به‌همین دلیل هیچ اعلامیه‌ای از سوی داعش نمی‌آید؛ تمام نقشه‌ها و پلان‌های داعش از سوی اسرائیل برنامه‌ریزی می‌شوند سپس در عراق، سوریه، سومالی، افغانستان و پاکستان عملی می‌شوند که در نتیجه، خون مسلمانان ریخته می‌شود، مساجد ویران می‌شوند و در اماکن عمومی قتل عام صورت می‌گیرد؛ همانطوری‌ که امروز می‌بینیم فلسطینیان مظلوم توسط اشغالگران صهیونیست در غزه قتل عام می‌شوند. جنایاتی شبیه را داعش در عراق، سوریه و افغانستان نیز انجام دادند؛ خانه‌های مسلمانان عام را آتش زدند، اموال شان را چور‌ کردند، مردان را شهید نموده و زنان آنها را گرفتند و همسر خود کردند. هیچ فرقی بین کار و کردار داعش و اسرائیل نیست.

اسرائیل±آمریکا = داعش

عبدالله مسلم
Exit mobile version