حقیقت داعش واضح گردید!

د. عایشه (خپلواک)

روزگاری در سایت المرصاد سلسله حقایق مخفی در مورد داعش؛ به‌ویژه راجع به دوستی داعش با اسرائیل و تعهدات امضا شده‌شان منتشر می‌شد، گمان می‌رفت که شاید در آن افراط صورت گرفته باشد اما امروز مشخص شد که داعشی‌ها فرزندان همان اسرائیل هستند.

تمام کفار یک‌صدا از دولت غاصب اسرائیل حمایت می‌کنند اما مسلمانان اعتراض دارند و حملات را محکوم می‌کنند،  داعش که مدعی خلافت بود؛ تمام سازمان‌های جهادی اسلامی از جمله حماس را کافر و مرتد می‌خواند، بر امارت اسلامی افغانستان انتقاد می‌نمود که چرا در تمام دنیا صدای خلافت و جهاد را اعلان نمی‌نماید و چرا امارت را در افغانستان منحصر نموده است و … همین داعشی‌های در حاشیه سوریه نزدیک به مرز اسرائیل حضور دارند، حتی به اسرائیل حمله‌ای کوچکی هم نکردند! یک موشک هم به سوی شان پرتاب نکردند! نه فقط امروز! بلکه داعش از زمان ظهور خود تا امروز نمی‌تواند شواهدی مبنی بر حمله‌ای خود به اسرائیل را ارائه دهد.

جنگ را فعلاً کنار بگذارید، در این مواقع حساس حتی علیه اسرائیل بیانیه‌ای نداد، از شهادت آن برادران، خواهران و اطفالی که دهان‌شان با شیر از خون پر شده بود، تا هنوز آه و افسوس نخورده است در حالی‌که برخی از یهودیان جهان نیز گریه می‌کردند.

معلوم شد که این گروه نه خودش مسلمان هست و نه هوادار مسلمانان، بلکه پیمان‌کاران یهود و وفاداران آن‌ها هستند، مسلمانان باید خود را از آن‌ها چنان دور نگه دارند مانند دوری شان از یهود؛ و با آنان چنان قطع رابطه اعلام کنند که در مقابل یهود اعلان نموده است تا این فتنه از میان مسلمانان ناپدید شود.

عبدالله مسلم
Exit mobile version