خوارج داعش؛ اسرائیل ثانی اما با لباس اسلامی!

مبارز هروی

دقیقا در زمانی‌که اکثریت گروه‌های جهادی در سرتاسر دنیا، پیشرفت‌های چشم‌گیری داشتند و دامنه فتوحات‌شان روزبه‌روز گسترده‌تر می‌شد، دنیای‌کفر در فکر ایجاد دریچه‌ای جدید برای مقابله با مجاهدین شدند.

نقشه‌ای به‌مراتب ویران‌گر تر از آنچه تاحال طرح نموده بودند.

پروژه‌ای به‌نام داعش، بله! کفرجهانی این‌بار برای مبارزه علیه‌مجاهدین و جلوگیری از سقوط کاخ‌های مزدوران‌شان، گروهی را با‌نام و لباس مسلمان و مجاهد پروش دادند.

در سال‌های آغازین ظهور داعش، تمام دنیا از پیشرفت و گسترش سرسام‌آور اعضای داعش مات و مبهوت مانده بودند و کم‌ترکسی به‌واقعیت پشت‌پرده این‌حرکت پی‌برده بود.

در واقع کفرجهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار این‌بار نسخه‌ای مخوف‌تر از اسرائیل برای جامعه اسلامی طرح نموده بود.

زیرا اسرائیل اگرچه در قلب کشورهای اسلامی و در سرزمین مقدس فلسطین پایه‌گذاری شد، اما همه امت اسلامی آن‌را به‌چشم دشمن می‌بینند و تضاد آن با اسلام و مسلمین همچون آفتاب روشن است.

اما فتنه داعش چنان آتش زیر خاکستر است و با لباس دین، در صدد مبارزه با اسلام راستین می‌باشد و خطرآن نیز بیش از دیگران متوجه مهم‌ترین قشر جامعه اسلامی یعنی مجاهدین است.

متاسفانه این نقشه شوم دشمنان اسلام در مناطق زیادی به‌ثمر نشست و زیان‌های جبران‌ناپذیری را بر پیکر امت اسلامی وارد نمود.

بگونه مثال: کشورهایی نظیر عراق، شام، یمن و برخی از کشورهای آفریقایی سال‌های متوالی از جهاد با دشمن اصلی بازماندند و تمکین‌شان در ساحات زیادی را از دست دادند.

این پروژه جهانی که در پوشش خلافت مزعوم‌اش، یورش به‌ مناطق تحت سلطه مجاهدین را برای خود مشروعیت می‌بخشید و بجای جنگیدن با دشمنان اسلام با فرزندان اسلام وارد پیکار شده بود، در افغانستان نیز سربالا نمود.

اما لله‌الحمد دیری نپایید که این فتنه‌ بزرگ از دم تیغ بران مجاهدین امارت اسلامی عبور داده شد و قبل از این‌که به‌خودآید گلیم‌آن از دیار جهاد و مقاومت برچیده شد و ان‌شاءالله دیری نخواهد گذشت که این غده سرطانی در تمام دنیا رو به خاموشی نهد و امت محمدی از شرارت آن در امان بماند.

ابو صارم
Exit mobile version