خوارج (داعش) دشمنان سرسخت اسلام اند!

آنها بجای کفار با مسلمانان وارد جنگ شده اند خوارج در طول تاریخ حرکت ها و خلافت های جهادی را از عقب خنجر زده اند، همواره جلو پیشرفت و عروج اسلام و مسلمانان را گرفته اند.

 خوارج داعشی در عراق، سوریه، یمن، الجزائر، افغانستان، و تمام امت اسلامی و صفوف جهادی را ضعیف ساختند و اکنون که نظام اسلامی در افغانستان حاکم است در تلاش و بدنامی و تخریب آن بر آمده اند و نمی گذارند که مردم مؤمن افغانستان در زیر پرچم اسلام زندگی آرام و نفس راحت داشته باشد.

خوارج یک ملیشهء سازمان های استخباراتی بوده که هرجا توسط آنان بر علیه مسلمانان بکار برده می شود، داعش پلان ها و دسایس غربی ها را به پیش می برند، کشور های که توسط غربی ها اشغال شده بودند اکنون اهداف غربی ها را همین فتنهء خوارج تطبیق میکند.

داعش یک تهدید بزرگ در لباس اسلام برای مسلمانان است!

برای تأمین امنیت اطمینان بخش کشور عزیز خود در صورت دیدن افراد شرر انگيز و یا فعالیت های مشکوک به شماره رايگان ۱۰۰۱ تماس بیگرید، و وجیبه دینی و ملی خویش را ادا کنید!

خوارج در طول تاریخ حملات خویش را بالای مسلمانان و بر ضد مسلمانان انجام داده اند؛ آنها علی مرتضی کرم الله وجهه را شهید کردند؛ شورش هایی را در دور اموی، عباسی و عثمانی ها نیز انجام دادند و این سلسله تا قیامت جاری و ساری است.

امروز می بینیم که تیر خوارج به سینه قاتلان امریکا اصابت‏ می کند و جوانان جاهل شان خود را در میان مسلمانان منفجر می سازند.

خوارج جهاد عراق و شام را فاسد کردند، در لیبیا، المغرب، یمن، مصر و صومالیا علیه یگانه گروه جهادی عَلم بغاوت و شقاوت بر افراشتند و صد ها مسلمان را نیز در افغانستان از دم تیغ گذرانیدند.‏

میدانیم که جوانان بی علم و جاهل داعشی زعم دفاع از اسلام را دارند ولکن راه شان منتهی به ترکستان است.

هر داعشی از خود بپرسد که در زمان جمهوریت چرا مراکز شان توسط خارجی ها و داخلی ها هدف قرار نمی گرفت و آزادانه در کابل هر که را میخواستند ترور می کردند و هر که را میخواستند‏ به گروه خود دعوت میدادند؟

آیا داعشی ها گاهی با خود فکر کرده اند که چرا در ننگرهار هیچ حمله علیه شان توسط خارجی ها و داخلی ها صورت نمی گرفت؛ در حالیکه آزادانه تبلیغات می کردند و آزادانه نشرات می نمودند؟

این همه برای داعشی ها واضح است ولی فطرت این طائفه بر مسلمان کشی سرشته شده‏ و عهد کرده اند که تا مسلمانان را ختم نکرده اند، از هدف شوم خود دست کشیدنی نیستند.

داعشی ها باید بدانند که آله دست بیگانگان هستند و به نیابت از امریکا به خاطر تحقق آرمان های امریکا اینجا کار می کنند؛ همکار مالی شان آستین های دراز پر از دالر است که غیر مستقیم به شما میرسد.

عبدالله مسلم
Exit mobile version