خوارج زمان «داعش» سنگ‌ راه مجاهدان

نویسنده: سائس سعیدی

اگر نگاه ژرف و دقیق به عملکرد‌ گروه داعش «خوارج» از اوائل ظهور تا آخرین پس‌لرزه‌های آن داشته باشیم، درمیابیم، که این لشکر شیطان «داعش» در تمام ادوار سنگ‌ راه مجاهدان در سر‌زمین‌های اسلامی بوده است.

هر‌ گاه که سیطره مجاهدین پهناور شده‌اند، دشمنان اسلام متوجه فروپاشی و گسستن صفوف‌‌شان شده است و از این گروه مارقه و بدنام بسان سپری در رویارویی با لشکر اسلام استفاده نموده است.

آمریکا و متحدانش وقتِ متوجه اتحادِ صفوف مجاهدین امارت اسلامی شدند، داعش را از سوریه و عراق به مقصد افغانستان کوچاند؛ تا سدی در برابر فتوحات برق آسای امارت اسلامی شود؛ لله الحمد طوفان مجاهدت‌های پُر‌تلاطم سربازان امارت اسلامی این گروه را در دریایی خروشان قهری خود درنوردید؛ تا اینکه اَیادی کابل‌نشین‌ مجبور شد، مهمانان راه بُردی شان را از کام مرگ نجات داده و در قصر‌های کابل به مهمان نوازی‌شان به‌پردازد.

 بعد از اینکه افغانستان به دستان پُربار مجاهدین امارت اسلامی فتح شد، دوباره این گروه «داعش» توسط کمپاین‌های اَربابان طراز اول‌شان به طرف افغانستان سوق‌گرای‌ شدند؛ تا برای وارُونه جلوه دادن چهره حکومت اسلامی در سطح بین الملل و زیر سوال بردن امنیت به وجود آمده، تلاش ورزد؛ که الحمدلله این دسیسه در نطفه خنثی و به تابوت این لشکر بدنام میخ پاکسازی و تصفیه کوبیده شد.

در این روز‌ها که مسئله غزه_فلسطین بغرنج به جهان اسلام و لکه ننگ به پیشانی بشریت هست؛ این شجرهِ خبیثه «داعش» بجای اینکه عصای دست مسلمانان‌ مظلوم غزه شوند؛ بر عکس در سر‌زمین‌های اسلامی اصطکاک و درگیری ایجاد می‌نماید.

امارت اسلامی اساس و بنیاد این حرکت «خوارج» را می‌داند؛ که به شهادت بهترین‌های این امت عجین و آمیخته هستند، می‌داند؛ که این‌ها با زیب و زینت اسلام و یدک کشیدن دستورات قرآن، هزاران مجاهدی که با لشکر کفر و طغیان مقابله‌ می‌کردند، به شهادت رساندند و می‌داند؛ که پیامبر اکرم صلی الله علیه در مورد خوارج فرموده‌اند: «شرار الخلق عند‌الله.»

عبدالله مسلم
Exit mobile version