خوارج فقط مسلمانان را می‌کشند!

خوارج فقط مسلمانان را می‌کشند!

محمدداود مهاجر

  1. دراین نوشته اراده دارم تا یکی از نشانی‌های بزرگ و واضح خوارج را برای آنانی که واقعاً دنبال حقیقت‌اندواضح بسازم.

از نشانی‌ها و علایم خاص خوارج یکی آن است که پیامبر اکرمصلی‌الله‌علیه‌وسلماشاره کرده‌اند: «يَقْتُلُونَ أَهْلَ الْإِسْلَامِ، وَيَدَعُونَ أَهْلَ الْأَوْثَانِ» کافران را رها کرده و با مسلمانان می‌جنگند… [صحيحالبخاري/۳۳۴۴].

حالا شما مخاطبان گرامی حالات خوارج آن زمان با حدیث نبوی و عملکرد (باغیان داعشی‌) را در اینزمان، با هم مقایسه کنید! مقیاس، دست شما و نگاه کنید باغیان داعشی، امروزه با چه کسانیمی‌جنگند، با مسلمانان یا کافران؟!

باغیان داعشی با یدک‌کشیدن نام زیبای «خلافت اسلامی» چه حال و روزی که بر سر مسلمانان وبه‌خصوص مجاهدان نیاوردند!

در عراق با مجاهدان القاعده مخالفت کردند و دست از بیعت کشیدند و بسیاری از مجاهدان را بهشهادت رساندند.

در شام (سوریه) با تمامی مجاهدانِ آن دیار، جبههٔ مخالفت گرفتند و آنان را مرتد و مباح‌الدم (!) دانستند. بسیاری از مجاهدان آن دیار را به همراه مجاهدان القاعده کشتند تا جایی که نام زیبای«جهاد» را مسموم کرده و چهره‌ای کریه از آن در دل جوانان انداختند.

در افغانستان عزیز که مجاهدان امارت اسلامی بعد از بیست‌سال جهاد و مبارزه بالآخره توانستندهیولای غربی و اشغالگران را همراه با مزدوران‌شان شکست بدهند و حکومتی بر مبنای «شریعتاسلامی» و دستورقراردادنِ «قرآن و سنت» پایه‌گذاری کنند؛ اما خوارج این زمان اینجا نیز زهرهای حقدو کینهٔ خود را بر پیکر زخمیِ آن (که از هر طرف مورد حملات و فشارهای اقتصادی و سیاسی کافران قراردارد) ریختند و دل‌های دشمنان اسلام را شاد و دل‌های مؤمنان را زخمی کردند!

پس باغیان داعشی در عراق، سوریه و افغانستان با کی جنگیدند و می‌جنگند؟! غیر از اینکه مجاهدان رابه‌قتل می‌رسانند دیگر چه دستاوردی داشته‌اند؟

ای کسی که فریب شعارهای زیبای خوارج را خورده‌ای! به خود بیا و از چنگال نفس و شیطان و بی‌علمیبیرون بشو! نشود که در دنیا و آخرت زیان‌کار باشی درحالی که فکر می‌کنی رستگاری!

بیندیش و احادیث نبی کریم صلی‌الله علیه‌وسلم در مورد خوارج را خوب مطالعه بنما!

رسول الله صلی‌الله علیه‌وسلم چه زیبا برای ما فتنهٔ خوارج را واضح ساخته اند که برای هیچ‌کسی جایشبهه و عذری باقی نمی‌ماند.

وما علینا إلا البلاغ المبین

اللهم فاشهد إنی بلّغتُ

عاصم جلال
Exit mobile version