خیانت داعشی‌های خوارج به امت

عبدالوهاب احرار

مسلمانان ارجمند! همانطور که ما و شما بهتر می‌دانیم که خداوند متعال ما و شما را به جهاد دستور داده و فرموده است: كُتِبَ عَلَيْكُمُ الْقِتَالُ وَهُوَ كُرْهٌ لَّكُمْ ۖ وَعَسٰىٓ أَن تَكْرَهُوا شَيْـًٔا وَهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ ۖ وَعَسٰىٓ أَن تُحِبُّوا شَيْـًٔا وَهُوَ شَرٌّ لَّكُمْ ۗ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ. [سُوۡرَةُ البَقَرَة: 216].

ترجمه:

به شما دستور داده شده که بجنگید در حالی که دوست ندارید، ممکن است چیزی برای شما ناخوشایند باشد اما برای شما بسیار خوب باشد و ممکن است چیزی را دوست داشته باشید که برای شما ناخوشایند باشد خدا می‌داند و شما نمی‌دانید!

الحمدلله پیروان راستین اسلام در سرزمین‌های عربی و عجمی به وظیفه مقدس جهاد مشغول اند و همواره درس‌های تاریخی پندآموز به دشمنان اسلام داده‌اند؛ که عده‌ای به سر منزل مقصود رسیدند و عده‌ای عنقریب می‌رسند. ان‌شآءالله

کفار همیشه تلاش دارد با نقشه‌ها و توطئه‌های شوم خود پیروان مقدس اسلام را جلوگیری کنند که یکی از مهمترین توطئه‌های شان ایجاد داعشی‌های خوارج است.

طوری که آمریکا داعش فتنه‌جو را در زمان اشغال افغانستان توسط متجاوزان آمریکایی به سوی مبارزه با امارت سوق می‌داد و مناطقی را که امارت به دست آورده بود، پس می‌گرفت امروز نیز این بازی را در شبه جزیره عربستان آغاز کرده است.

همانطور که پرچم متجاوزان آمریکایی در افغانستان پایین کشیده شد، پرچم صلیب در سومالی نیز در شرف پایین انداختن است. اما هنگامی که پرچم صلیب در حالت زوال قرار می‌گیرد داعش، گروه فتنه‌برانگیز موساد جنگ بزرگی را آغاز می‌کند و پیروان واقعی اسلام را که به جهاد مسلحانه علیه صلیب مشغول هستند، تحت عنوان خلافت باطل متوقف می‌کند.

چند روز پیش، شاخه الشباب القاعده از حمله داعشی‌های خوارج به مناطق تازه تصرف شده خبر داد که به مجاهدین الشباب القاعده خسارات و تلفات وارد کرده‌است.

این اولین بار نیست که داعش دست به چنین اقداماتی می‌زند بلکه در افغانستان، عراق، سوریه و یمن نیز چنین کارهایی انجام داده است تا توطئه‌ها و نقشه‌های صلیبی‌ها از بین نرود.

این را به خاطر بسپارید! داعش هرگز نمی‌خواهد در خاورمیانه نیرویی علیه منافع آمریکا و انگلیس ایجاد شود. این بازی به طور متوسط ​​در شبه جزیره عربستان و خاورمیانه توسط اسرائیل نظارت و کنترل می‌شود اما جای تاسف این‌ست که داعش هنوز مدعی وحدت ملت و خلافت است ولی در عین حال سد راه مجاهدین مخلص می‌شود و به ناحق با آنها می‌جنگد.

“داعش غدر خیانة اجرام دولة النفاق في العراق و الشام”

عبدالله مسلم
Exit mobile version