داعش؛ گروه منحرف از جادهء حق و حقیقت است!

نویسنده: عبدالله مسلم

گروه داعش سازمانی است که از راه حق و جاده مستقیم الهی منحرف شده، به افراط گرایی می پردازد و در هرجایی که اندک اقتداری دریافته؛ در مصادره پول، اموال و ثروت های مسلمانان دست داشته است، گذشته از این حتی عزت و عفت نوامیس مسلمانان را به یغما برده است.

داعش میل تفنگ خود را از سوی کفار، یهود و نصارا بسوی مسلمانان، مجاهدین و بیگناهان برگردانیده است و در ریختن خون معصومین و بیگناهان راه جنت را جستجو مینماید که این حال است ومحال است وجنون!

چطور اسلام، خلافت و جنتی را میخواهید که اهل آن را میکشید؟!

بلی! همه مسلمانان باید از این گروه فتنه گر و شریر بیزاری خود را اعلام بدارند و نگذارند که جوانان احساساتی و کم علم فریب شعار های واهی و پوچ داعش را بخورند.

داعش کاذبانه ادعای خلافت دروغین را مینماید و چنانچه از نامش پیداست منحصر به (دولت اسلامی عراق و شام) میباشد اما خلافت دروغین جهانی را نشخوار میکند، آنان چنان سردرگم در فتنه گری خود اند که حتی فرصت تصحیح نام شان از نزدشان مانده است. قبحهم الله و اهلکهم کهلاک عاد و ثمود.

اعضای داعش این راه سراب مانندی را که رهبران مفقود الاثر شان برای شان ترسیم نموده است؛ ترک نمایند و به حیث یک مسلمان واقعی و دور از افراط و تفریط به زندگی خود ادامه دهند، زیرا ظلم بقایی ندارد و در طول تاریخ گروه های کفری بقاء نموده و مدتی مدیدی را حکمفرمایی نموده اند اما گروه های ظالم و خونخوار هرگز بقا نیافته و در اندک مدتی ازبین رفته اند، این آسان ترین راهی است که اعضای داعش انتخاب نمایند، در غیر اینصورت حتی رهبری این گروه بخاطر بطلان ویا حقانیت خود مباهله نمودند، و هر از گاهی که مباهله کردند، الله متعال خود شان را زمین گیر نموده است که این به صورت واضح نمایانگر بطلان راه و منهج شان است.

اسلام دین وسطیت و میانه رو دربین افراط و تفریط است، به رهروان خود امر مینماید که (أشداء علی الکفار و رحماء بینهم) بوده باشید و همیشه صداقت و عدالت نمایید، راستگویی، امانت داری، صله رحمی با خویشاوندان، پرهیز از فحشا و زشتکاری، و ترک دروغ، فساد و بهتان نمایید. داعش با وجود این اصل و قاعدهء (أشداء علی الکفار رحماء بینهم) را برعکس نموده و تا حال حتی با یهود و نصارا و امریکائیان نجنگیده اند، این را بگذار که حتی بینی یک کافر محارب را خون ننموده است، بلکه همیشه تیر تفنگ آنان بسوی مسلمانان مستضعف و بیگناه رها شده، و در کشتار مسلمانان با یکدیگر مسابقه نموده اند.

عبدالله مسلم
Exit mobile version