داعشی‌های خوارج و تاجیکستان

ماهر بلال

تمام تلاش تفکر بیرونی تضعیف اسلام است، پس باید اقدامات و افکار داعشی‌های خوارج را تا حد امکان بررسی کرده و با آنها مبارزه کنیم.

در حال حاضر ضعف داعشی‌های خوارج بر کسی پوشیده نیست، این گروه فتنه‌جو از هر سمت‌وسویی با ضربات مؤمنین روبرو است، ۹۰‌ درصد رهبری شاخه خراسان‌ شان در عملیات سربازان دلیر امارت اسلامی افغانستان یا کشته و یا زنده اسیر شده‌اند، در جهان نیز مورد هدف مجاهدان مخلص دیگری قرار گرفته و از بین رفته اند، این ضعف خوارج آن‌ها را وادار کرده است که از دستگاه‌هایی که بر اساس عقیده خودشان مرتد و مشرک هستند کمک مالی و معنوی بخواهند، برکت همین گدایی داعش بود که تاجیکستان در حال حاضر سنگ همکاری با خوارج را به سینه کوبید.

دوستی کنونی تاجیکستان، پاکستان و برخی کشورهای کفر پرور دیگر با داعشی‌های بر هیچکس پوشیده نیست، تاجیکستان با هدایت کفار و درخواست صدقه از جانب صدقه‌خواران داعش از هر جهت با آن‌ها همکاری می‌کند، در سطح آسیا نفوذ اکثریت کنونی در این گروه از سوی تاجیک‌تباران است، این شهروندان خوارجی‌تبار تاجیک‌الاصل بخشی از هرگونه حمله احتمالی داعش هستند؛ در بیشتر حملات در ایران، افغانستان و ترکیه داعشی‌های تاجیک هستند.

افزایش بی‌شمار تعداد شهروندان تاجیک در گروه داعش در خود رازی دارد! این‌گونه نیست که تاجیکستان داعش را دوست دارد و بدون غرامت و عوض با آن‌ها دوستی بزرگی راه بیاندازد، حتماً چیزی هست که داعش و تاجیکستان از همدیگر توقع دارند. اگر به شرایط کنونی نگاه کنیم درست است که بگوییم بر اساس دستورات غرب، تاجیکستان با داعش همکاری می‌کند، یهود و سایر کفار غربی حتماً در بدل همکاری تاجیکستان با داعش به این کشور چراغ سبز نشان داده‌اند که امروز با داعش در این وسعت همدردی و‌ همکاری می‌کند.

در جریان همکاری شهروندان تاجیک با داعشی‌ها، داعش به شهر استانبول ترکیه حمله کرد، حمله صورت می‌گیرد، یک‌ نفر کشته و چند نفر زخمی می‌شوند، زمانی که پولیس عملیات را آغاز می‌کنند مجرمین دستگیر می‌شوند، در میان مجرمین یک نفر تبع تاجیکستان است، قبل از این‌ حمله مکرراً در حملات در افغانستان و ایران از تاجیک‌تباران استفاده شده بود.

واضح است که داعش در حملات گذشته و حال چه می‌خواهد؛‌ هدف از حمله داعش به شهر استانبول ترکیه تضعیف اقدامات مسلمانانی بود که برای دفاع از فلسطین انجام می‌دهند، دستور‌ حمله مذکور و سایر حملات مشابه از سوی سرداران داعش (یهود/اسرائیل) به آن‌ها داده شده است که باید آن را به خوبی انجام دهند.

عبدالله مسلم
Exit mobile version