داعش از لحاظ جنگ فکری

نویسنده: فاروق قریشی

مترجم: ادریس مهاجر سیرت

امروز جنگ فکری و سرد رول مهمی را در سیاست جهان بازی مینماید و دولت های بزرگ از همین دریچه بالای امت ها حکومت و سیاست مینمایند، بدین سبب است که کفار به طور عموم و غربی ها بطور خاص جنگ فکری را علیه اسلام و مسلمانان برپا نموده اند، آنان در جنگ خود مقاصد و اهداف بزرگ را علیه اسلام و مسلمین دارند.

و یکی از اهداف آنان اینست که غربی ها میخواهند که با داخل نمودن گروه های دست نشانده و منحرف خود میان مسلمین تفرقه و جنگ جدال را ایجاد نمایند. غربی ها میخواهند به وسیله گروهای دست نشانده خود که در کشور های اسلامی دعوای اسلامیت را میکنند جهاد ، خلافت اسلامی و نظام اسلامی و همچنان حدود قصاص و تمام فرامین شرعی اسلام را در جهان بد معرفی کنند چون غربی ها نمیخواهند که اسلام به صورت دقیق و کامل برای مردم برسد.

 غربی ها میدانند اگر اسلام به صورت واقعی آن برای جهان رسانیده شود تمام جهانیان گرویده اسلام خواهد گردیدند و کسی دیگر پیرو الحاد، کفر، عیسویت، دیموکراسی، کمونیستی، بت پرستی، شرک و مزخرفات دیگر نخواهد رفت.

آنگاه است که مسلمین غالب میگردند و عزت دیروزی اسلام و مسلمین برمیگردد و به همین دلیل جهان غرب گروه داعش را وسیله دست خود قرار داده و از آن علیه مسلمین استفاده میکنند. چون شعار گروه داعش خلافت اسلامی میباشد و در پهلوی این گروه داعش بخاطر منافع غرب دست به جنایت وحشت و ظلم میزنند تا اسلام را برای مردم جهان بنام اسلام وحشت ظلم و جنایت معرفی نمایند و میخواهند که به هر قیمت که شود مردم را از دین اسلام متنفر بسازند.

 اما خوشبختانه ما چنان مبارزین في سبیل الله داریم که با عزم راسخ در مقابل شان می ایستند و جلو کار های شان را میگرند و علی گونه بنیاد آنان را نابود میکنند، به همین سبب است که تاریخ گواهی میدهد که  گروه داعش و همکاران آنها  همیشه ناکام و روی سیاه مانده و میمانند و در طول تاریخ هرگز پیروز نگردیده اند چونکه این سنت الهی است که الله متعال برای ظلم و ظالمان اقتدار نمیدهد.

عبدالله مسلم
Exit mobile version