داعش بخاطر اهداف کیها در افغانستان فعالیت میکند؟

نویسنده: فاوق قریشی

مترجم :ادریس مهاجر سیرت

داعش در افغانستان مستقیماً بخاطر تحقق بخشیدن اهداف و مقاصد آمریکا شروع به فعالیت نموده و جان فشانی های بیشمار برای آمریکا مینماید، زمانیکه امارت اسلامی امپراطور زمان فرعون عصر که همان آمریکا میباشد شکست داد و ریشه های شان را از کوچه کوچه افغانستان برکند و همچنان حکومت اشرف غنی را به مدت 11روز به زانو درآورد و به نصرت الله ﷻ سرنگون نمود که این شکست بزرگ نه برای آمریکا و نه برای غلامان شان قابل تحمل میباشد.

بعد از شکست اینها امارت اسلامی در مدت خیلی کم پیشرفت های را در میدان سیاست و اقتصاد از آن خود نمود که این نیز خلاف میل آمریکا و هوا خواهان آمریکا بود.

بعد از این آمریکا دوباره در فکر عمیق فروفت و پریشانی هایش افزون یافت که اگر افغانستان با این سرعت در میدان اقتصاد و سیاست ترقی نماید به زودترین فرصت افغانستان را به پیشرفته ترین کشور جهان مبدل خواهند کرد و دیگر ما هیچ وقت بالای افغانستان مؤفق نخواهیم شد.

بعد ازین کمافی السابق همکاری های خود را همرای گروه داعش بخاطر تضعیف امارت اسلامی افزایش داد همچنان آمریکا میخواهد که امارت اسلامی را با گروه داعش مصروف نگهدارد و مانع پشرفت افغانستان گردد.

در بُعد دیگر داعش نیز به خاطر برآورده نمودن اهداف شوم آمریکا به تمام اوامر کشور های غربی لبیک گفته و در افغانستان فعالیت میکند.

اما الحمدالله داعش نیز در افغانستان شکست تلخ را چشیده و در هر مکان که سربلند میکند بالمقابل سرکوب میگردد ما زمانیکه از اول تاریخچه داعش را تا این دم مورد مطالعه قرار میدهیم برای مان ثابت میگردد که داعش به صورت هویدا یکی از قوی ترین پروژه جهان غرب و آمریکا میباشد که در لباس اسلام برای منافع آمریکا کار میکند.

داعش چرا در افغانستان اکثراً بالای اهل تشیع حملات خویش را انجام میدهد؟

حقیقت سخن اینجاست که آمریکا میخواهد برای اهل تشیع توسط حملات گروه داعش ذهنیت های قبیلوی و مذهبی بدهد و میخواهد برای آنها چنین اظهار کند که امارت اسلامی از تأمین امنیت اهل تشیع عاجز میباشد و نمیخواهد که از شما اهل تشیع حفاظت و حراست نماید، آمریکا توسط حملات داعش بالای اهل تشیع  اهل تشیع را مجبور به گرفتن سلاح  میکند تا اهل تشیع از جان مال و تکیه خانه های  خود محافظت نمایند که این خطرناک ترین ضربه بر پیکر نیمه جان ملت افغانستان است.

آمریکا میخواهد به همین طریق جنگ قومی و مذهبی را در افغانستان تازه نگهدارد تا هیچ وقت افغانستان پیشرفت و ترقی نداشته باشد اما خوشبختانه که چشم مردم افغانستان و اهل تشیع مسکن گزین در افغانستان باز گردیده و چهره اصلی داعش برای همه آشکار گردیده که این یک پروژه آمریکاه و جهان غرب میباشد.

همرای گروه داعش تعامل گروهای جهادی دیگر چیست؟

تمام گروه های جهادی مانند القاعده، جبهه النصره و جیش العدل گروه داعش را خوارج میدانند و قتل افراد این گروه را واجب می شمارند و تمام گروه های جهادی علیه گروه داعش در همه جاه در حال مبارزه و مقابله میباشند.

به طور خلاصه گفته میتوانیم که تمام علمای امت مسلمه گروه داعش را از جمله گروه خوارج دانسته و برای قتل گروه داعش به صورت شرعی فتوا صادر نموده اند.

الهم اهلکهم کما اهلک عاد وثمود!.

 ومن الله توفیق

عبدالله مسلم
Exit mobile version