داعش بزرگ‌ترین فتنه معاصر

محمد صادق طارق

از فتنه گروه تروریستی_تکفیری داعش می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین و بارزترین فتنه‌ی تاریخ جهان اسلام در دروان معاصر نام برد که نتایج زیان‌بار آن فراتر از محدوده‌ی دفاع از اسلام و مسلمانان، علیه ساحت مقدس دین مبین اسلام مرتب می‌شود.

 

ناگفته پیداست که تشکیل، تقویت و حمایت از داعش صرفاً گامی در راستای تکمیل نمودن پروژه اسلام‌هراسی و بدنام ساختن آن می‌باشد که پس از اوج‌گیری موج اسلام‌خواهی در جهان از سوی هواداران نظام‌های کفری و به‌ویژه صهیونیست‌ها طراحی و عملی شده است.

 

داعش تحت کسوت و پوشش گروه اسلامی با ارتکاب اعمال منافی با احکام دینی و اسلامی به معارضان و مخالفان فرصت داده است که با تاخت‌وتاز علیه اعمال وحشيانه‌ی این گروه حیثیت اسلام را زیر سوال برده و جوانان فاقد معلومات دینی را فرسنگ‌ها و فرسخ‌ها از دایره دین مبین اسلام دورتر کنند.

 

ریشه مشکل در این‌جاست که گروه تکفیری داعش به عنوان یک گروه غیراسلامی نه؛ بلکه به عنوان گروهی که اتفاقاً مسیر اسلام ناب را قدم گذاشته است، معرفی شده است و چنین جلوه داه می‌شود که هر آنچه را این گروهک انجام داده و یا می‌دهد، دقیقاً از احکام و ارشادات اسلام ناب الگوبرداری می‌شود.

 

داعش در تلاش است که جنگ و خون‌ریزی‌های خود در راستای خدمت نمودن به حامیان غربی‌اش را مشروعیت شرعی ببخشد؛ در حالی‌که به هیچ کسی حتی زنان، کودکان و کهن‌سالان رحم ندارد. اسلام از چنین کشتار بی‌رحمانه ممانعت می‌نماید و بيزار است.

ابو صارم
Exit mobile version