داعش ثابت ساخت که آلهء دست یهود است!

نویسنده: محمدی

گر چند این یک مسئله ثابت شده از قبل است که داعش گروهک خوارج بوده و آلهء دست کفار است که بخاطر فتنه ونفاق افگنی میان مسلمانها ساخته شده است .

چون داعش در طول ده سال ظهور خود در عراق و سوریه در حالیکه در همسایگی اسرائیل موقعیت داشت اما یک فیر هم بطرف اسرائیل ننمود در حالیکه به هزاران مؤمن ومسلمان و مجاهد را از دم تیغ خود کشید.

 و فی الحال در حالیکه حماس در نبرد سخت وسنگینی در مقابل اسرائیل و غرب خونخوار قرار دارد، داعش در غزه سرکشیده بجای اینکه سلاح وسخن و اخطارش متوجه اسرائیل باشد بر عکس حماس را اخطار میدهد و مرتد و از دین خارج میداند.

از اینجا معلوم میشود که داعش تولید اسرائیل و یهود هست چون یهود میداند که در جنگ با اتحاد مسلمین شکست میخورد آن شیطان های انسی قرآن کریم را نیز مطالعه میکنند و اسباب شکست وپیروزی مسلمانها را از قرآن کریم کشف کرده اند ومیدانند که یگانه چیزی که باعث شکست مسلمانها میشود؛ اختلاف در میان صفوف مسلمانان است.

و در این شرایط ضیق وطاقت فرسایی که حماس جز الله متعال حمایت گری ندارد و همه رخ به الله کرده اند و طالب نصرت هستند.

اما اسرائیل بدست عساکر جیره خوار داعشی اش پرچم اسلام را داده تا از این جهت میان صفوف مسلمین پراکندگی بیاورند واختلاف ایجاد کنند و از طریق داعش بتوانند مثلی که در عراق و سوریه برنده میدان شدند در غزه هم از این طریق برنده جنگ شوند!

ای جوانان مسلمان بیدار باشید که داعش همان گروه نیابتی اسرائیل وامریکا است است، خود و نزدیکان خود را از این اندیشه ها و اثرات این فتنه گران نجات دهید!!!!

عبدالله مسلم
Exit mobile version