داعش در برابر مجاهدین حماس

نویسنده: صلاح الدین ثانی

مکرراً گفته‌ایم که داعش غلامان و اجیران قراردادی آمریکا و یهودیان اشغالگر صهیونیستی هستند که با تبلیغات دروغین خلافت و دولت اسلامی، امت اسلامی را فریب می‌دهند، در واقع دولت داعش اسلامی نه، بلکه یک دولت صهیونیستی و اسرائیلی است که از اسم خلافت اسلامی کار می‌گیرند.

داعشی‌های که خود را به‌ عنوان مدافعان واقعی و قهرمانان جان‌برکف اسلام جلوه می‌دهند، مجاهدین حماس را مرتد، جاسوس و گمراه می‌نامند و آنها را به نوعی تکفیر می‌کنند.

خوارجی‌های داعش هیچ مدرکی دال بر حمله به اشغالگران اسرائیلی را ندارند و نمی‌توانند ثبوتی که بر واکنش آن‌ها علیه یهودیان شامل باشد ارائه نمایند.

داعش همیشه به عنوان بهانه به ملت می‌گوید که به‌تنهائی نمی‌توان با اسرائیل جنگید، ما از آن‌ها می‌پرسیم آیا در کنار مجاهدین حماس یا ملت غیور فلسطین که زمین را بر اسرائیل آتش نموده است کدام قدرت جهانی ایستاده است؟ خیر.

ما و شما می‌بینیم که امروز در اسرائیل و فلسطین بر سر یهودیان اشغالگر چه وضعیتی حاکم شده است! حتی راه فرار را گم کرده‌اند.

داعش که مدعی خلافت است باید خیلی پیش نیروهای خود را برای کمک و حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین می‌فرستاد، اما هیچ رسانه داعش یا سخنگوی شان حتی یک کلمه در مورد جهاد مبارک فلسطین نگفته است، کارهای عملی که به جای خود!.

اکنون با تحقیق می‌توانیم گفت که داعش پروژه رسمی اسرائیل است که در تکفیر و بدنام کردن مجاهدین مخلص حماس دست قوی دارد. برای ابوحفص الاسرائیلی، رهبر داعش صبر و برای اربابان‌شان به دست مسلمانان فلسطینی حملات مرگ‌بار را آرزو می‌نمائیم. خداوند به مسلمانان مظلوم فلسطین پیروزی و کامیابی عنایت فرماید. باذن الله!

عبدالله مسلم
Exit mobile version