داعش  در زمان اشغال در افغانستان توسط اسرائیل تربیه نظامی میدید!

مسلم

وترنز تودی، روزنامه آمریکایی در ۲۹مه سال ۲۰۱۸ نوشته بود که سربازان اسرائیلی از سال ۲۰۰۴ میلادی مصروف آموزش نیروهای امنیتی افغان و یادآموزی شیوه‌ی مبارزه با مواد مخدر در افغانستان می‌باشند، و در این زمینه از هویت‌های آمریکایی سوء استفاده می‌کنند و هویت اصلی خود را مخفی نگه می‌دارند.

بر بنیاد گزارش این روزنامه، سربازان اسرائیلی از افشای هویت خود بیم داشتند و نمی‌خواستند کسی آنها را به‌عنوان سربازان اسرائیلی بشناسد؛ زیرا این سربازان از افغانستان بر علیه ایران، و همچنان با همکاری “موساد” سازمان استخباراتی اسرائیل در انتقال داعش از کشورهای سوریه و عراق به افغانستان نیز کمک می‌کردند.

بر اساس گزارش مذکور وترنز تودی، اعضای موساد یک مرکز آموزشی برای داعش را در میدان هوایی جلال‌آباد ایجاد کرده بودند که داعشی‌های مسلّح را از ترکیه و عراق به آنجا انتقال داده و آموزش میدادند.

اشغالگران خونخوار به شمول عساکر جانی اسرائیل انواع ظلم و بربریت را بالای ملت مظلوم افغانستان انجام دادند که حتی بالای حیوانات نیز رحم نکردند و مرتکب چنان جرایم جنگی یی شدند که انسانیت از آن میشرمد.

همانگونه که افغانستان میدان خوبی برای نبرد سازمان استخباراتی امریکا گردیده بود؛ گروه های استخباراتی کشور های متحد ناتو به شمول سازمان سیاه موساد نیز جهت تطبیق اهداف شوم خود در افغانستان و منطقه فعالیت های سازمان شده را انجام میدادند، و در این راستا اعضای موساد با هویت امریکایی فعالیت میکردند که از این جهت حتی سازمان استخباراتی همسایه بارها از حضور عساکر اسرائیلی در افغانستان ابراز نگرانی نموده و موجودیت آنان را شعاع سرخ به امنیت کشور خود تلقی مینمود.

به هرصورت انتقال داعش از عراق و سوریه یک عمل سازمان شده و هدفمندانه بود که امریکا و اسرائیل از این حربه علیه ملت مظلوم افغانستان و منطقه انجام دادند، هزاران اطفال، زنان و محاسن سفیدان را تکه و پارچه نمودند اما لله الحمد به نصرت الهی و قربانی های ملت مظلوم ما همه با خاک یکسان گردیده و در افغانستان زمین گیر شدند.

 اما امروز اسرائیل این حربه را علیه حماس و سلحشوران امت در غزه به کار گرفته و توسط آنان اهداف شوم خود را تطبیق مینماید و چنانکه از یک طرف غزه را خود به کشتارگاه جمعی مسلمانان و نسل آنان تبدیل نموده از طرف دیگر داعش/خوارج را علیه مردم مظلوم غزه تحریک نمود.

حالا همین داعشی که دیروز توسط اسرائیل آموزش دیده میشد؛ حکم ارتداد و شرک گروه جهادی حماس را اعلام نمود و برای اهل غزه در عوض همدردی هشدار داد که منظر باشید همه تان را ذبح مینماییم و از ما رهایی نمیابید.

این عملکرد داعش برای جهانیان واضح نمود که اسرائیل و داعش هردو روی یک سکه اند و بغیر از خود دیگر همه را واجب القتل میدانند.

عبدالله مسلم
Exit mobile version