داعش دیگر جایی در افغانستان ندارد

طالب جان جنید

غرب و آمریکا از تمام انواع فساد علیه امارت اسلامی در افغانستان استفاده کردند. در زمینه‌های هوایی، زمینی، نظامی، اقتصادی، آموزشی، تبلیغاتی، فرهنگی، فکری و … زور آزمایی صورت گرفته است اما با لطف خداوند متعال و ایمان قوی، عزم راسخ و تعهد مجاهدان امارت اسلامی تمام اهداف شان خنثی و ناکام شدند.

 

آخرین حربه‌ی که دشمنان‌ آن را به کار انداخت این بود که به اصطلاح مسلمانان (داعش) را استعمال نموده و آن‌ها را به نام (دولت اسلامی در عراق و شام) وارد صحنه نمودند که برای مدتی مانعی در برابر انقلاب پیروزمندانه‌ی امارت اسلامی محسوب شدند.

 

چند سال پیش، داعشی‌های خوارج زمانی که نیروهای امارت اسلامی با کفار اشغال‌گر و غلامان شان می‌جنگیدند، جنگ را علیه امارت اسلامی آغاز کردند. اشغالگران در آن زمان انواع کمک‌ها را به داعشی‌ها می‌کردند، انواع سلاح و مهمات را به آنها دادند، میلیون‌ها دالر صرف کردند، خطوط امارت اسلامی را علیه داعش بمباران کردند، بر اساس سخنان یک مجاهد حاضر در صحنه، هلی‌کوپترها و نیروهای پیاده دنبال داعشی‌های محاصره‌شده آمده و آن‌ها را از عملیات ما نجات دادند.

 

امارت اسلامی سه سال پیش داعش را ریشه‌کن کرد و به قاتلان افغان‌ها شکست مهلک داد که بالاخره آمریکایی‌ها بار دیگر قاتلان مسلمانان را نجات دادند و آن‌ها را به نام “تسلیمی” در زندان‌ها (مهمان‌خانه‌ها) در کابل نگه داشتند و قبل از حاکمیت امارت اسلامی رهای‌شان کردند. اکنون همان افراد چند نفر دیگر از میان ملت مؤمن که عاق‌شده‌ی والدین شان می‌باشند، را جمع کرده و بر مسلمانان حمله می‌کنند تا امارت اسلامی را به عنوان یک نظام ناتوان و شکست‌خورده به جهانیان معرفی کنند.

 

هنوز سه سال از حاکمیت امارت اسلامی نگذشته است اما ریشه‌های داعشی‌های خوارج را در افغانستان خشک نموده و اجازه نمی‌دهد سر بجنبانند.

 

افغانستان در حال حاضر در امنیت به‌سر می‌برد. الحمدلله

ابو صارم
Exit mobile version