داعش فعلی یا سرطان صلیبی؟!

ابو حامد ساپی

از آنجایی که سرطان یک بیماری وحشتناک است، صدمات جبران ناپذیری به بدن انسان وارد می‌کند و در صورت عدم درمان به موقع، انسان را به مرز مرگ می‌رساند و برای همیشه از نعمت‌های شیرین زندگی محروم می‌سازد؛ به‌همین ترتیب برخی از فتنه‌ها باعث تخریب و تباهی جامعه می‌شود، اما اگر به موقع از فتنه‌ها جلوگیری و به درستی مدیریت شود، سطح آسیب حتماً کاهش می‌یابد.

در حال حاضر، فتنه معاصر داعش عیناً حیثیت سرطان را دارد بلکه این فتنه خطرناک‌تر از مرض سرطان است؛ سرطان واقعی بدن‌ها را از بین می‌برد اما فتنه داعش تمام امت اسلامی را از بین می‌برد و اگر جهت از بین بردن این طاعون از جدیت کار گرفته نشود هر یک از اعضای امت اسلامی را به شکل بی‌سابقه آسیب می‌زند.

صلیبیان معاصر، آمریکا و متحدانش در جوامع اسلامی از فتنه داعش با مهارت کامل برای نابودی و بدنام ساختن مجاهدینی که مخالف منافع آن‌ها بوده‌اند و به اشغال‌گران در کاسه‌های سرهای شان آب داده‌اند؛ استفاده کردند/می‌کنند.

آمریکا برای کم‌رنگ ساختن جنایات وحشیانه صلیبیون و رژیم صهیونیستی و برگرداندن توجه مردم از آن‌ها، توسط داعش ظلم‌های بی‌سابقه‌ای را مرتکب شده است که از طریق پوشش رسانه‌ای آن را به اسلام مرتبط کرد تا اسلام را به عنوان یک دین وحشی به جهانیان نشان دهد و وحشی‌گری خود را پنهان کند.

از سوی دیگر، از طریق دولت‌های استخباراتی و تروریستی محلی خود تلاش کرد تا داعش را وارد سرزمین مقدس افغانستان کند، اما مجاهدین جان‌برکف هر بار و در هر زمینه‌ای در بدل قربانی نمودن سرهای خود این فتنه را شکست دادند و به نصرت و یاری خداوند برای همیشه با شکست مواجه خواهد بود.

ایالات متحده با شکست نظامی در افغانستان روبرو شد و با چهره سیاه افغانستان را ترک کرد اما برای تقویت اشغال فکری، به اصطلاح مقاومت و داعش با دست‌نشانده‌های خود کار می‌کند تا سرطان صلیبی خارجیت را به وجود جامعه مقدس اسلامی وارد کند و آهسته آهسته بدن آن را ضعیف و نابود سازد اما الحمدلله! واضح است که ملت افغانستان می‌داند که داعش سرطان صلیبی است و پیشگیری از آن مسئولیت تک تک شهروندان امت اسلامی است.

ابو صارم
Exit mobile version