داعش هیچگاهی بر علیه کفار حملات انجام نداده است و نمی‌دهد!

✍نویسنده: مجاهده اسماء احمدی-

داعش یا خوارج در نشرات خود چنان تیز وپاک معلوم میشوند که گویا ازاین ها کرده گروهی مخلص با ایمان وعقیده راسخ در روی زمین پیدا نمیشود ولی اگر نگاه عمیق ودرست از زمان ظهور الی حال آنها بیاندازیم، واضح نمایان میگردد که داعش هیچگاهی بر علیه کفار حملات انجام نداده است و نخواهد داد، که نمونه بازر آن دیروز بر امریکائیان در اشغال افغانستان و امروز بر یهودیان در غزه است، که هرگز فایری نه بر امریکائیان وحشی و نه بر اسرائیلیان خونخوار نمودند، بلکه برعکس مخالفین آنان را به نام های مرتد و مشرک هشدار مرگ را نیز دادند!

این سخنی نیست که من یا بزرگان دیگری از دل خود یا از فکر خود بگوییم، این ها همه اش برگرفته از بدو پیدایش گروه داعش تا امروز جریان دارد، و تاریخ ننگین خوارج مملو از اینچنین خیانت ها میباشد.

وقتی برای داعشی ها این حرف را بگویی دفعتا حملات عراق وسوریه را یاد آور میشوند که چند تانگ یا سرباز آمریکایی را ازبین برده اند، ولی ای غافلان!  شما مگر نمیدانید که کفار بخاطر فریب دادن مسلمانان وگمراه کردن آنها حتی از جان های خود میگذرند کفار چنان مبارزه سخت را علیه مسلمانان روی دست گرفته اند که من وشما اصلا به اینطور هدف شان گمان نمیبریم.

بلی! دین را برای همه یک دین وحشت، قتل، کشتار، بی رحمی معرفی کرده اند، زمانیکه دلیل این نوع رفتار های شریرانه شانرا بپرسید، درجواب میگویند: ما راه قرآن وسنت را پیروی میکنیم، استغفرالله،  ازکدام قرآن وسنت حرف میزنید، درحالیکه پیامبر بزرگوار ما چنان با رویه خوش واخلاق نیکو با مردم رفتار میکرد که کفار شیفته اخلاق زیبا وبصیرتش شده ایمان می آوردند، نه اینکه از دین بیزاری نمایند.

آیا نمیدانید که دین اسلام دین ظلم نیست، اسلام جهالت نیست، اسلام خون ریختن نیست، درجهاد اول باید دعوت داده شود، راه راست برای شخص فهمانده شود، ثانیا نباید با ظلم وستم دین را بالای کسی قبولانده شود، ثالثا هرگاه شخص مسلمان نشود با دلایلی که پیش کردی با روش هایی که او را فهماندی هنوزم هم اسلام را نپذیرفت، درین صورت تازمانیکه از سوی او خطری ترا تهدید نکند حق کشتن ویا ظلم کردن را نداری.

اولین. جهاد با اخلاق نیکو میشود، دومین با دعوتگری، سومین با شمشیر، و آن هم تنها بالای کسانیکه در مقابلت شمشیر میگیرند.

قابل یادآوریست که خوارج همیشه میگویند راه ما راه قرآن است، سپس تنها همان آیات مبارکه را یاد دارند که الله متعال در بیان قتال وجهاد فرموده است.

اما ای جاهلان! دین اسلام همه شمول و جدایی ناپذیر است، اگر الله متعال در یک آیت امر به جهاد با شمشیر نموده است، در ده آیت دیگر امر به صله رحمی ودعوتگری داده است.

پس وقتی ما به یک آیت آن ایمان  آورده وعمل نماییم – که خوارج امروزی دقیقاً همین کار را میکنند – و آیات مکرمه دیگر را نادیده گرفته عمل ننماییم، پس مطلقا مومن نشده ایم، لاقدرالله.

خوارج کفار را گذاشته مسلمانان را شهید میسازند، ودلیل شان اینست که چرا امارت اسلامی با آمریکا صلح کرده وتعهد نامه امضا کرده است؟

چرا امارت اسلامی افغانستان هفته چهل میلیون دلار از آمریکا میگیرد؟

چرا امارت اسلامی افغانستان با شیعه ها مانند برادر رویه میکند؟

جواب اول..امارت اسلامی افغانستان هیچ گاهی کافر را دوست خطاب نمیکند و نکرده است، و نبی کریم صلی الله علیه وسلم پیمان صلح با کفار نیز بسته بود ، واین سنت رسول الله صلی الله علیه وسلم دروقت تهعد وپیمان، متعهد میمانیم وهرگاه پیمان وتعهد شکست بازهم همانند بیست سال قبل دشمن سر کفار میشویم.

جواب دوم..هفته چهل میلیون دلار که وارد افغانستان میشود تا امروز یک روپیه اش هم در اختیار نظام و حکومت فعلی قرار داده نشده است، همه اش برای موسسات غیر دولتی و کمک برای مردم عادی کشور ماست.

جواب سوم ــ چنانچه پیامبر بزرگ ما فرموده اند: انما المؤمنین اخوة (مومنین برادر یک دیگر اند) ما شیعه ها را نمیتوانیم کافر مطلق بگویم، جز آن عده از افراد افراطی شان که  اصحاب کرام را هتک حرکت نمایند، همانندی که سکولاران و کمونیستانی را که از اهل سنت بودند اما از دین اسلام برگشته کمونیست شدند

وگذشته ازاین همه دلایل وموضـوعات….آیا امروز نزد شما کشتن یک شیعه در افغانستان مهمتر از کشتن یک اسراییلی خبیث است؟

آیا اعلان جهاد در خراسان واعلان جنگ با امارت اسلامی افغانستان مهمتر از جهاد در برابر حکومت های کفری است؟

پس چنانچه بارها برای برادران وخواهران عزیزم بیان نمودم که غرب از داعش به حیث یک پروژ استخباراتی استفاده میکند،  

اینبار هم میگویم: ای خواهران وبرادران عزیزم، ای صادقین امت، ای کسانیکه آماده جان فدا کردن خود برای دین الله وناموس مسلمانان هستید…احساس و دین دوستی شمارا درک مینماییم…الحمدلله یکی از نشانه های مؤمن بودن همانا حفظ دین واحساس مسوولیت در قبال آن میباشد. هیچگاهی نا آگاهانه با هیچ گروهی نپیوندید.

عبدالله مسلم
Exit mobile version