داعش و خوارج در افغانستان رو به زوال است!

با قیام نظام امارت اسلامی؛ داعش خوارج با آن مفکوره گندیده اش در افغانستان رو به زوال گردید و حضور آنان به صفر رسیده است تا جایی که حتی نام و نشان شان در رسانه ها نیز دیده نمیشود، علمای ما دیگر به شهادت رسانیده نمیشوند، متنفذین قومی ما دیگر بر بالای بمب ها گذاشته شده انفجار داده نمیشوند، جوانان ما دیگر فریب تبلیغات واهی و پوچ کلاب اهل النار را نمیخورند، عزت و آبروی ناموس مسلمانان دیگر لله الحمد محفوظ و مصئون است، تلاش های استخباراتی کشور های حریف در اینجا قلع و قمع گردید.

و ما شاهد هستیم که از یک طرف گذشت زمان چهره واقعی داعش/خوارج را به همه جهانیان واضح نمود و از طرف دیگر روز قبل داعش خوارج کتابی را تحت نام (زموږ عقیده او منهج) منتشر نمود که تیشه پر پای خود زده و ادعای ما را در بطلان منهج و عقیده شان ثابت نمود، آنان خود اعتراف کردند که از طایفه منصوره و از جمع اهل سنت والجماعت نیستند، و نظر به این کتاب منتشره شان بجز از خودشان دیگر مسلمانی در روی زمین نیست، و بغیر از خودشان همه را مرتد، مشرک و واجب القتل میدانند، و جای تعجب این است که در جمع عقاید خود بیان نموده اند که اگر مسلمانی مسلمان دیگری را عمداً بکشد قصاص می‌شود و مسلمان است ولی اگر کشتن مسلمانی را حلال بداند کافر است؛ (اگر به این گفته شان دقت کنیم، خوارج بر اساس فتوای خودشان خود را کافر خوانده‌اند).

بلی! لله الحمد با نعمت حاکمیت امارت اسلامی؛ دست داعش و خوارج از سر مسلمانان مظلوم ما قطع شده و ملت ما مدیون مبارزات و شهامت های نیرو های امنیتی و دفاعی کشور بوده و از تلاش های شبانه روزی رهبری امارت اسلامی افغانستان و نیرو های دلیر شان ابراز قدردانی و شادی میکنند، و نه تنها این بلکه حتی خارجیان به تلاش امارت اسلامی در برابر خوارج اعتراف نموده اند.

چنان که تام وست در گفتگو با مرکز مطالعات آمریکایی استیمسون گفت که افغانستان گروه داعش-خوارج را تضعیف کرده است و مبارزه طالبان با داعش موفقیت آمیز است.

تام وست همچنین گفت که در دو سال گذشته نیروهای افغان هشت تن از اعضای مهم داعش/خوارج را کشته اند.

این در حالی است که ذبیح الله مجاهد، سخنگوی امارت اسلامی افغانستان نیز در مصاحبه اش ابراز نموده بود که حضور و فعالیت خوارج در افغانستان تقریباً به صفر رسیده و این گروه در حال نابودی است.

عبدالله مسلم
Exit mobile version