داعش و قضیه فلسطین

نویسنده: خادم شیرزاد

زیادتر از دو هفته می‌شود که اسرائیل وضعیت فلسطینیان را گویا به قیامت مبدل ساخته است، از چین و روسیه گرفته تا ایران و بسیاری از کشورهای کفری دیگر این ظلم و بی‌رحمی اسرائیل را محکوم کرده‌اند، حتی سازمان بین‌المللی که تشکیل یافته آمریکا و خود یهود می‌باشد کردار مذکور و نسل‌کشی اسرائیل را محکوم نمود، در میان کشورهای اسلامی برخی‌ها مستقیماً و برخی‌ها به شکل غیرمستقیم خواستار توقف این جنگ شدند، چند کشوری مانند انگلستان، فرانسه، آمریکا، آلمان، ژاپن و … از این جنگ حمایت کردند.

یگانه حزب و گروهی که خود را نسبت به سایر مسلمانان برتر و متعهد به اسلام می‌داند و ادعای خلافت را نیز دارد؛ داعش است که تا هنوز در قبال جنگ فلسطین سکوت کرده و هیچ عکس‌العملی نشان نداده و نخواهد داد زیرا داعشی‌ها بر این باور اند که هر مسلمانی به جز خودشان و لو کلمه را بگوید اما چون راه و اندیشه داعش را دنبال نمی‌کند یا مسلمان نیست و یا اگر مسلمان باشد فقط اسماً مسلمان هست.

بسیاری از مردم با این سوالات مواجه اند که:

 چرا داعش فلسطینی‌ها را حمایت نمی‌کند؟

چرا داعش به اسرائیل حمله نمی‌کند؟

چرا داعش فقط با کسانی می‌جنگد که درگیر جنگ مستقیم با آمریکا و اروپا هستند؟

داعش چرا مسلمانان را می‌کشد؟

چرا داعش در مقابل ظلم و وحشی‌گری اسرائیل سکوت می‌کند در حالی که خود را مدعی خلافت می‌نامند!؟

سایر سؤالات مشابه دیگر را هر روز می‌شنویم یا جوانان در شبکه‌های اجتماعی و جلسات خودی از یکدیگر می‌پرسند.

ما سعی داریم به این پرسش‌ها از زبان خود داعش و دیگران پاسخ بدهیم.

ابوبکر بغدادی، رهبر کشته شده داعش باری گفته بود: ما فلسطین را به قبرستان یهودیان تبدیل خواهیم کرد، اما از سخنانش دیری نگذشته بود که که نضال النصیری، سخنگوی وقت داعش گفت: آزادی فلسطین و قضیه آن در اولویت‌های خلافت داعش شامل نیست.

نضال النصیری حقیقت گفته بود زیرا مسئله فلسطین از اولویت‌های آنها نیست، بلکه یکی از اولویت‌های داعش این است که مطابق با گفته خودشان قبل از کشتار کفار و یهود باید منافقان و مرتدان کشته شوند زیرا داعش معتقد است تا زمانی‌که منافقان و مرتدان را نکشیم به کفار نمی‌رسیم.

از همین زاویه بر مبنای اعتقاد داعش غیر از خود شان، هر مسلمانی که با خلیفه خودخوانده شان بیعت نکند منافق و مرتد است. خلافت داعش معتقد است که غیر از داعش مسلمان دیگری وجود ندارد.

یورغان تودنوفیر، ژورنالیست اسرائیلی گفته بود: اگر داعش بر خاورمیانه مسلط شود و آن را بگیرد، به جای اسرائیل به اروپا رخ خواهد گشتاند، سخن روزنامه‌نگار از این‌رو قوی و بجاست که پس از سخنرانی موشیه یعلون (موسی) وزیر قبلی اسرائیل قوی‌تر و قابل اعتمادتر گشت که گفت: ایران برای ما از داعش خطرناک‌تر است و اگر کسی به من بگوید چه کسی بهتر است، می‌توانم واضح بگویم داعش از ایران بهتر است و به نفع ماست.

اسناد و اتفاقات زیادی مکرراً مبنی بر ارتباطات و روابط پنهانی میان داعش و اسرائیل نشر شده‌اند که این خبر را بیشتر قوت می‌بخشد‌ که داعش با تمام جهان اعلام جنگ نموده است اما هنوز هیچ بیانیه و خبر رسمی در مورد اسرائیل نداده است.

ممدوح العبادی، وزیر سابق اردن ده سال پیش در مصاحبه‌ای گفته بود: یهودیان و تروریزم دو روی یک سکه هستند و مطمئن باشید که داعش تروریست هرگز به اسرائیل حمله نخواهد کرد. طبق گفته ممدوح العبادی، یک دهه گذشته است اما داعش به جای رسیدن به اسرائیل، وضعیت عراق و سوریه را بر مسلمانان به قیامت مبدل کرده است و به جای اینکه به اسرائیلی که در مرز سوریه قرار دارد برسد، به آفریقا و آمریکای دوردست رسیده است.

تلویزیون فرانس ۲۴ در ۲۳ آگست سال ۲۰۱۷ گزارشی منتشر کرده بود که ارییه درعی، وزیر امور داخله وقت اسرائیل در یک کنفرانس مطبوعاتی گفته بود: ۲۰ شهروند اسرائیلی به صفوف داعش پیوسته اند و در سوریه و عراق می‌جنگند و دولت اسرائیل قصد دارد از این ۲۰ جوان اسرائیلی تابعیت اسرائیل را بگیرد، خبر دیگر این بود که ده‌ها یهودی از روسیه برای پیوستن به داعش به عراق و سوریه رفته بودند و دوشادوش آنها می‌جنگیدند.

اگر خوانندگان اندکی همت کنند اخبار سال ۲۰۱۴ را بیابند و کمی در گوگل جستجو کنند متوجه می‌شوند که ده‌ها مجروح داعش برای مداوا به اسرائیل برده شده و ماه‌ها در بیمارستان‌های آنها تحت مداوا بودند.

این حدیث مبارک از رسول خدا صلی الله علیه و سلم است که فرموده: آن‌ها با مسلمانان می‌جنگند و آنان را می‌کشند اما کفار و مشرکان را زنده می‌گذارند.

در واقع، داعش به جای اینکه در عراق و سوریه با آمریکایی‌ها و متحدان‌شان بجنگد، به حمله‌ها علیه مسلمانانی را که با آمریکایی‌ها می‌جنگیدند پرداخت، به این ترتیب مجاهدین بیچاره‌ی که فقط با آمریکا و متفقین آمریکا می‌جنگیدند در دو جنگ گرفتار شدند و اینگونه داعش کار آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها را آسان کرد.

همین‌طور طالبان افغانستان که با آمریکا و ناتو می‌جنگیدند، این مدعیان دروغین خلافت به جای جنگ با آمریکا و ناتو، جنگ دروغین خود را با طالبان آغاز کردند و آنان را مرتد، جنایت‌کار و …. نامیدند.

ده‌ها دلائل و شواهد وجود دارد که ثابت می‌کند داعش پروژه‌ای شبیه پروژه بلک‌واتر است که آمریکا و اسرائیل آن را ساخته است اما تنها تفاوت آن با بلک‌واتر این است که بلک‌واتر متشکل از مسیحیان و یهودیان است و داعش از مسلمانان اسمی. داعش تاریخ جاری و دو قرن گذشته عیناً گروه قرامطه است که یگانه هدف‌ تشکیل شان نابودی مسلمانان و اسلام، بدنام کردن و حذف نمودن اسلام توسط اسم خود اسلام می‌باشد.

عبدالله مسلم
Exit mobile version