داعش يا پروژه استخباراتی!؟

احمد منصور “عصمتى”

داعش که از الدولة الاسلامية في العراق والشام مخفف می‌باشد يک گروه نيابتی و استخباراتی است که در کشورهای اسلامی برای مقابله با ساختار نظام اسلامی کار می‌کند.

خوارج معاصر با دين مبين اسلام هيچ ارتباطی ندارد، از دين برای اهداف شوم و مزخرف خود به حيث وسيله استفاده می‌کند، داعش يک فتنۀ است که به علت تکميلی پروژه سپرده شده، مسلمانان را هدف می‌گرداند.

از ايجاد تا حال مقابله شان با نظام‌های است که نظام اصیل اسلامی را تحقق می‌بخشند، از روی تفکر افراطی خود علماء حق را به شهادت رسانیده و تهمت‌های گوناگونی برچسب می‌زنند تا صدای حق را خاموش نمايد اما همیشه باطل محکوم به شکست است.

داعش در ظاهر شعار خلافت می‌دهد اما برای احيای خلافت کارهای ابتدايی که لازم است يک فيصد هم انجام نداده است چون احيای خلافت اسلامی يک تفکرِ کاملأ اسلامی و مردان با شجاعت می‌خواهد.

داعش يا خوارج معاصر يک گروه کامل استخباراتی تحت فرمان استخبارات غربی‌ها می‌باشد، امروز حقیقت داعش را خيلی‌ها فهمیدند، علاوه براين، شواهد زيادی به دست داريم  که خوارج معاصر با استخبارات مرکزی امريکا رابطۀ عميقی دارد.

يک نمونه: در زمان جمهوریت نيروهای امارت اسلامی در يکی از ولايت‌های شمالی افغانستان با خوارج درگير جنگ شدند اشغالگران با همکاری ادارۀ کابل با چرخبال‌ها چندين عضو داعش را از صحنه نجات داده و به کابل منتقل شدند که اين مثال، نمايان‌گر رابطه داعش با استخبارات جابر دنيا است.

هدف به وجود آمدن خوارج معاصر مقابله با اسلام در لباس آن می‌باشد چون خوارج در ظاهر از خلافت اسلامی شعار می‌دهد اما در عمل چنان افعال و کردارهای را انجام داده است که آشکارا مقابله با نظام اسلامی و به ضد اسلام می‌باشد.

هدف عمده اينست که مفکورۀ عام را از خود دور کند و دشمنی را به شکل ديگری ادامه دهد تا افراد کم‌فکر را بازی دهد چون افراد که فکرهای شان نزديک‌بین باشد باطل را زود فراموش ميکنند.

اين نيز يکی از نيرنگ‌های صليب است تا خود را صلح‌جو معرفی کند و برای اسلام حيله بسازد.

آنچه بايد گفت اینست که: مقابله حق و باطل تا دير جريان خواهد داشت در اين مقابله حق پيروز و باطل مغلوب است، کسانيکه برای عزت و سربلندی امت مسلمه ميجنگند يک گروه‌ استخباراتی در راه شان توان ايستادگی را ندارد و با عزم متين و نصرت الهی دشمنان اسلام را شکست داده و خواهند داد.

ان‌شاءالله

عبدالله مسلم
Exit mobile version