داعش چرا در افغانستان اکثراً بالای اهل تشیع حملات خویش را انجام میدهد؟

نویسنده: فاوق قریشی

مترجم :ادریس مهاجر سیرت

داعش یک پروژه امریکایی هست  که از افراد تندرو و افراطی ای که اسلام از رمق آنان تیر نشده است و حکمت و وسطیت دین اسلام را نمیدانند؛ به این خاطر ایجاد گردیده است که بنام اسلام تیشه در پای اسلام بزند و گروه های مذهبی و دینی را تحت حملات وحشیانه خود قرار دهد وگرنه چرا کشور های کفری غربی و اروپایی از حملات آنان در امان است؟!

حقیقت سخن اینجاست که آمریکا میخواهد برای اهل تشیع توسط حملات گروه داعش ذهنیت های قبیلوی و مذهبی بدهد و میخواهد برای آنها چنین اظهار کند که امارت اسلامی از تأمین امنیت اهل تشیع عاجز میباشد و نمیخواهد که از شما اهل تشیع حفاظت و حراست نماید.

 آمریکا توسط حملات داعش بالای اهل تشیع  اهل تشیع را مجبور به گرفتن سلاح  میکند تا اهل تشیع از جان مال و تکیه خانه های  خود محافظت نمایند که این خطرناک ترین ضربه بر پیکر نیمه جان ملت افغانستان است.

آمریکا میخواهد به همین طریق جنگ قومی و مذهبی را در افغانستان تازه نگهدارد تا هیچ وقت افغانستان پیشرفت و ترقی نداشته باشد اما خوشبختانه که چشم مردم افغانستان و اهل تشیع مسکن گزین در افغانستان باز گردیده و چهره اصلی داعش برای همه آشکار گردیده که این یک پروژه آمریکاه و جهان غرب میباشد.

این کفیریون نه دین را میشناسند و نه به انسانیت احترام دارند، نه مسلمان از شر آنان در امن است و نه انسانان دیگر لذا تمام گروه های جهادی مانند القاعده، جبهه النصره و جیش العدل گروه داعش را خوارج میدانند و قتل افراد این گروه را واجب می شمارند و تمام گروه های جهادی علیه گروه داعش در همه جای در حال مبارزه و مقابله میباشند.

به طور خلاصه گفته میتوانیم که تمام علمای امت مسلمه گروه داعش را از جمله گروه خوارج دانسته و برای قتل گروه داعش به صورت شرعی فتوا صادر نموده اند.

الهم اهلکهم کما اهلک عاد وثمود!

 ومن الله توفیق

عبدالله مسلم
Exit mobile version