داعش چرا مردم ملکی را هدف قرار می‌دهد؟

طاهر احرار

تاریخ گواه است که هر فتنه‌ای در ابتدا با سرعت و شهرت زیادی ظاهر می‌شود اما در نهایت خداوند متعال آن را ذلیل می‌کند، دبدبه و شوکتش پایان می‌یابد، داعش نیز دقیقاً با قدرت فراوان در عراق ظاهر شد، سرزمین‌های زیادی را به تصرف خود درآورد، قدرت زیادی کسب نمود تا اینکه افراد بسیاری از تنظیم‌های اسلامی رفتند و به داعش پیوستند و در نهایت این فتنه به سرزمین مقدس ما نیز سر کشید.

متأسفانه بسیاری از مردم را به نام اسلام و خلافت گمراه کرد و هزاران جوان، زنان و کودکان را به همین نام کشت اما در نهایت حقیقتش مانند طلا از آهن جدا شد؛ افراد مخلص داعش را ترک کردند و حالا فقط جاسوسان خارجی و مادی‌پرستان به اسم داعش گرد هم جمع شده‌اند.

اینجا در افغانستان لله الحمد‌ داعش طوری شکست خورد که تمام آرمان‌هایش با خاک یک‌سان‌ گشت، داعش در حال حاضر یک تنظیم در افغانستان نیست بلکه چند جاسوس خارجی یا پیمان‌کار آن‌ها است که هر از گاهی ظاهر می‌شوند.

آن‌ها به طور کامل توانایی مقابله با نیروهای امارت اسلامی را از دست داده‌اند، ما و شما نیز شاهد هستیم که به افراد ملکی غیرمسلح حمله می‌کنند تا نام آن‌ها در رسانه‌ها ظاهر شود و بخشی از اخبار در فیس‌بوک، توییتر یا هر تلویزیون دیگر قرار گیرند اما عزم و اراده راسخ ما و همکاری ملت به زودی این فتنه را به گونه‌ای از بین خواهد برد که نتواند چنین حملاتی را انجام دهد و این سرزمین پاک همیشه از این فتنه مصئون بماند. ان‌شاء الله

عبدالله مسلم
Exit mobile version