داعش یعنی گروه دهشت و وحشت!

نویسنده: مسلم

داعش گروه فتنه گر زمان کنونی است چنانچه اسلاف آنان (خوارج سابقه) اکثر امت اسلامی را تکفیر مینمودند؛ اینهما نیز به جز از طرفداران خود دیگر همه امت اسلامی را از دین خارج میدانند، این گروه وحشت و دهشت با عقیدهء مزخرف افراطی خود به جای اینکه دشمنان دین و دشمنان نظام اسلامی را بکوبند و در سرزمین الهی شرع الهی را حاکم سازند؛ برعکس تمام حرکت های اسلامی جهان را که هدف شان اقامه نظام اسلامی بود به یک سره گی ضربه زدند، ده ها هزار مسلمان و هزاران علماء و مجاهدین فی سبیل الله را با زعم باطل خود کشتند، بازار ها، مساجد، ادارات تعلیمی و مجتمعات مسلمانان را در اقصی نقاط جهان انفجار دادند، و تمام سعی و تلاش خود را در ریختاندن خون مسلمانان صرف نمودند، مال و زنان مسلمانان را برای سربازان خود حلال دانستند.

بلی! این لکهء ننگ در تمام جهان چهرهء پاک و ناب اسلام را دگرگون نشان دادند و دین امن و آرامش اسلام را به جهانیان دین وحشت و دهشت معرفی نمودند.

این گروه فتنه گر میخواست که مردم افغانستان را گول زده و آتش فتنه خود را در اینجا داغ نگهدارد بیخبر از اینکه مردم سلحشور و متدین افغان با نصرت الهی و ایمان آهنین خود این فتنه عصر را به اسرع وقت شناسایی نموده در نطفه خنثی نمودند و دارند بقایای این شجره خبیثه را بإذن الله محو نموده و نابود میسازند.

اینجا سرزمین شیران و سلحشوران است؛ مردم شجاع این مرز بوم برای بقای نظام اسلامی و حاکمیت شریعت اسلام هزاران جانفشانی نموده و دار و ندار خود را قربان دین کرده  اند لذا برای هیچ شغالی که بخواهد بالای نظام شرعی کنونی و مردم دین پرور ما مصیبتی ایجاد کند هرگز مجال نفس راحت کشیدن نیست و نخواهد بود إن شاء الله.

عبدالله مسلم
Exit mobile version